Drużyna piłkarska Juventus FC nawiązała współpracę z marką adidas i stworzyła trzy wzory koszulek dla piłkarzy i piłkarek na nadchodzący sezon. Nadszedł czas na prezentację trzeciej odsłony, której towarzyszy kampania „Aged to perfection” (wł. „Trame di vite)”.
W social mediach i na Facebooku Juventusu pojawił się klip promujący kolejny rozdział w historii klubu. Tym razem motywem przewodnim została stylowa i niewymuszona elegancja Włoch, czyli kraju, który reprezentuje zespół Juventusu. Reklama w umiejętny sposób łączy typową włoską muzykę z pięknymi widokami tamtejszych krajobrazów, a przede wszystkim modą i precyzją.
Zobacz również
Poszczególne sceny łączy precyzyjne przekazywanie piłki przez bohaterów klipu, które końcowo doprowadza do prezentacji czarno-białej koszulki. Widnieją na niej: logo adidasa, wizerunek konia przez lata obecny w herbie klubu i charakterystyczne pasy nawiązujące zarówno do barw drużyny z Turynu, jak i szaty graficznej sportowego brandu.

#PrzeglądTygodnia [26.08-01.09.2025]: perełki OOH, Lacoste zmienia logo, czapka US Open
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ramach kampanii „Aged to perfection” zaprezentowano zarówno stroje dla męskiej, jak i żeńskiej drużyny Juventusu FC. Dodatkowo na Instagramie i Facebooku pojawiły się również zdjęcia, na których widać najnowsze koszulki sfotografowane w sielskiej scenerii włoskiej wsi.






Zdjęcia: Instagram