Poznański Biofarm to rodzinna firma farmaceutyczna, dbająca od ponad 30 lat o zdrowie pacjentów. W swoim szerokim portfolio posiada ponad 180 zarejestrowanych produktów, które są dostępne w kraju oraz za granicą.
– Koncepcja oparta jest o prosty insight – dobra noc, to dobry dzień i energia do działania. Podział na noc i dzień ma swoje odbicie w zabiegu formalnym jakim jest zastosowanie split screenu. To sprawia, że spot zdecydowanie wyróżnia się na tle innych reklam środków na bezsenność – komentuje Katarzyna Kantner, copywriter, Ancymony.
Zobacz również
Ancymony odpowiadają za kreacje do spotów TV dla marki nowego leku – Noctis Noc. Agencja przygotowała także billboard sponsorski, KV, materiały POS oraz OOH. Kampania „Mocny sen to energia na cały dzień” wystartowała we wrześniu i potrwa do grudnia; ma zasięg ogólnokrajowy. Jej celem jest m.in. budowanie świadomości marki, jak i wsparcie sprzedaży produktu. Kampania obecna jest w telewizji (TVN, Polsat), internecie oraz na materiałach POS w aptekach. Za produkcję spotu reklamowego odpowiada Lemon Film.