Agencja Ancymony wygrywa przetarg na obsługę marki Dębica

Wystartowała nowa kampania marki Dębica. Przetarg na długofalową komunikację i obsługę marki w digitalu wygrała Agencja Ancymony.
O autorze
1 min czytania 2021-03-24

Dębica to producent opon do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Produkty marki rozpoznawalne są na całym świecie i odpowiadają na szereg potrzeb współczesnych kierowców oraz producentów samochodów.

Z uwagi na wprowadzenie na rynek nowego produktu, opony całorocznej, agencja Ancymony opracowała plan komunikacyjny, obejmujący zróżnicowane w czasie działania.

– Wykorzystanie interdyscyplinarnych kompetencji było kluczem do wypracowania spójnej i atrakcyjnej komunikacji dla Dębicy. Na etapie przetargu zależało nam przede wszystkim na wykorzystaniu sensownych – z punktu widzenia zarówno marketingu, jak i sprzedaży – narzędzi oraz touchpointów, po które marka do tej pory jeszcze nie sięgała. Przed nami stoi wyzwanie nie tylko jakościowej realizacji tego, co zaproponowaliśmy, ale również umiejętne czuwanie, a także reagowanie na zmieniające się czynniki społeczne, mające bezpośredni wpływ na grupę docelową – komentuje Paweł Jóźwik, strategy group head, agencja Ancymony.

Agencja jest odpowiedzialna za obsługę głównie w digitalu, w tym w mediach społecznościowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj