Agencja Byss.pl obsługuje finał The Tall Ships Races 2017

Agencja Byss.pl, po wygranym przetargu, przygotowuje projekt digital dla Żeglugi Szczecińskiej, organizatora technicznego finału regat The Tall Ships Races 2017, który odbędzie się w sierpniu w Szczecinie.
O autorze
2 min czytania 2017-01-31

Zadaniem agencji Byss.pl jest stworzenie oficjalnego serwisu internetowego dla finału regat The Tall Ships Races 2017, oraz dbanie o jego zawartość i kolejne etapy rozwoju.

W tym roku wielki finał The Tall Ships Races odbędzie się już po raz trzeci w Szczecinie. W dniach 5-8 sierpnia zagości w tym mieście magiczny morski klimat, setki pływających jednostek, miliony odwiedzających i moc dodatkowych atrakcji – Szczecin zmieni się na kilka dni w żeglarską stolicę Europy.

Finał The Tall Ships Races (TSR) to zlot żaglowców połączony z zakończeniem regat oraz szeregiem imprez towarzyszących, organizowany przez organizację Sail Training Association. Jest to impreza o charakterze globalnym, a jej początki sięgają roku 1938, z pierwszym zlotem żaglowców w Sztokholmie. TSR ma na celu propagowanie idei wychowania młodzieży na pokładach wielkich żaglowców. Poprzedni TSR, w 2016 r., przebiegał na trasie: Antwerpia – Lizbona – Cadiz – A Coruna – Blyth. Tegoroczny zlot TSR 2017, z finałem w Szczecinie, odbywa się na trasie: Halmstad – Kotka – Turku – Kłajpeda – Szczecin.

Organizatorem technicznym tegorocznego finału zlotu TSR 2017 jest Żegluga Szczecińska i jest to nowy klient agencji Byss.pl, pozyskany w wyniku wygranego przetargu; choć warto przypomnieć, że agencja obsługiwała już w obszarze digital także finał TSR w 2013 r., który również organizowany był w Szczecinie, a w swoich doświadczeniach „żeglarskich” ma też obsługę finału Regat Bałtyckich w 2015 r.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Stworzony przez agencję Byss.pl oficjalny serwis internetowy dla finału regat The Tall Ships Races 2017 w Szczecinie, jest już dostępny pod adresem: http://tallships.szczecin.eu. Zadaniem agencji jest też dbanie o jego zawartość i kolejne etapy jego rozwoju aż do sierpniowego finału.

Prace nad serwisem zostały zaplanowane kilkuetapowo. Obecna wersja zawiera najważniejsze informacje, takie jak: aktualności dotyczące regat i ich głównych uczestników, czyli jednostek, które będzie można spotkać na finale w Szczecinie a także krótkie podsumowanie poprzednich edycji The Tall Ships Races. Rozpoczęliśmy też na niej odliczanie do startu imprezy – mówi Hubert Kowalski, Key Account Manager w agencji Byss.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Serwis jest na bieżąco uzupełniany o kolejne informacje, m.in. opisy oraz galerie zdjęć nowych jednostek, które będą potwierdzać udział w wyścigu. Następne zaplanowane etapy rozwoju serwisu to m.in. uruchomienie sekcji z: programem imprezy, historią regat, propozycją wartych odwiedzenia miejsc w Szczecinie, informacjami dla załóg, a również wersje językowe serwisu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Podczas regat prowadzona będzie relacja z ich trasy, na stronie pojawią się m.in. reportaże z najciekawszych miejsc imprezy, a po zakończeniu wyścigu zamieścimy jego wyniki, podsumowanie oraz fotorelację z całego wydarzenia – dodaje Hubert Kowalski.

Pierwszy finał The Tall Ships Races w Szczecinie odbył się w 2007 roku. Wówczas do stolicy Pomorza Zachodniego na blisko 100 jednostkach przypłynęło ponad 3500 członków załóg z 35 krajów. W czasie trwającego sześć dni zlotu odwiedziło go około 2 mln ludzi. Po raz kolejny Szczecin stał się gospodarzem dla regatowych kolosów w roku 2013. Miesięczny rejs po Bałtyku, cztery porty odwiedzone po drodze i wielki finał w Szczecinie, do którego po raz kolejny przypłynęło około 100 żaglowców i jachtów. Imprezę odwiedziło w 2013 r. ok. 2,5 miliona ludzi.

Więcej na temat tegorocznej edycji TSR na: www.tallships.szczecin.eu

Działająca na rynku od 19 lat agencja Byss.pl (www.byss.pl) przez wiele lat specjalizowała się w marketingu interaktywnym, by w ostatnich latach zaoferować klientom również działania z zakresu kreacji reklamy prasowej, outdoorowej, jak i druku. W portfolio klientów agencji znaleźli się m.in.: Carlsberg Polska, Original Source, Luksja, LVMH (m.in. Belvedere, Hennessy), Kross, Agora SA, PKO BP, Cyfrowy Polsat, Redcoon Polska.

Agencja jest zdobywcą szeregu branżowych nagród i wyróżnień, zarówno na konkursach polskich (Webstar, KTR, Kreatura), jak i zagranicznych (Golden Drum)