fot. depositphotos.com
Robert Lewandowski uważany jest za jednego z najbardziej utalentowanych napastników wszechczasów. Z ponad 550 strzelonymi golami w karierze i ponad 130 występami w reprezentacji Polski, Lewandowski wspiął się na szczyt europejskiego futbolu. W zeszłym roku Lewandowski dołączył do klubu FC Barcelona, gdzie obecnie prowadzi w klasyfikacji strzelców La Liga, a klub jest na czele tabeli.
Zobacz również
W ramach współpracy CAA Sports zapewni Lewandowskiego m.in nowe możliwości rozwoju w obszarach obejmujących rozrywkę, licencje, filantropię, wydawnictwa i gry wideo.
– Jesteśmy zachwyceni, że możemy powitać Roberta Lewandowskiego w rodzinie CAA Sports. Jest sprawdzonym zwycięzcą i jednym z najwybitniejszych piłkarzy swojego pokolenia. Z niecierpliwością czekamy na bliską współpracę z nim w tym ekscytującym okresie jego kariery, aby wspólnie rozwijać światowej klasy markę i kreować nowe możliwości biznesowe – powiedział Roman Di Somma, head of International Talent, CAA Sports.
– Bardzo się cieszymy, że będziemy współpracować globalnie z jedną z najlepszych i największych agencji, która reprezentuje czołowe gwiazdy światowego sportu – powiedział Tomasz Zawiślak, head of management team Roberta Lewandowskiego.
„Aaaeee Doobweee!”, czyli nowa platforma kreatywna marki Dobra Kaloria, stworzona przez Chapter1
CAA Sports jest liderem na rynku międzynarodowej piłki nożnej, reprezentującym ponad 1400 najlepszych piłkarzy, menedżerów i trenerów na całym świecie, w tym m.in. Son Heung-min, Raphaëla Varane, Kingsleya Comana, Jamesa Maddisona, Kyle Walkera, Fran Kirby, Georgia Stanwaya, a także między innymi Carlo Ancelottiego, Franka Lamparda i Jose Mourinho.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Powstała seria monet z wizerunkiem Roberta Lewandowskiego
Mennica Gdańska wypuściła serię monet o nazwie „Droga do marzeń”, która przedstawia historię Roberta Lewandowskiego.
PS2 Kibice i piłkarze FC Barcelony bohaterami kampanii CUPRA
Marka CUPRA, sponsor drużyny FC Barcelona, stworzyła wyjątkową kampanią, w której głównymi bohaterami zostali kibice katalońskiego klubu. W materiale filmowym wystąpiło ponad 50 osób, wykonując słynną pieśń „Un dia de partit”, a także wybrani zawodnicy, m.in. Robert Lewandowski oraz ambasadorowie marki Ansu Fati i Marc-André Ter Stegen.