Chcąc temu zapobiec, agencja CAPE MORRIS wspólnie z UNICEF Polska stworzyła akcję #SztafetaCiepła, której towarzyszy zbiórka funduszy. Do akcji została wykorzystana nowa funkcjonalność Facebooka, umożliwiająca przekazanie darowizny na cel charytatywny bezpośrednio przez stronę. Celem akcji jest uzbieranie jak najwyższej kwoty, która pozwoli uratować zdrowie i życie dzieci w Syrii.
Rozpoczęła się symboliczna sztafeta. Do udziału zaproszone zostały osobistości ze świata mediów i kina. Mechanizm akcji jest prosty: uczestnicy oprócz przekazania darowizny, zachęcają do pomocy kolejnych użytkowników Facebooka. Wspólnie zebrane środki UNICEF przeznaczy na zakup produktów niezbędnych do przetrwania zimy. Tym sposobem ciepło dotrze aż do Syrii w postaci ciepłych ubrań, koców i opału.
Zobacz również
Agencja CAPE MORRIS już drugi raz wspiera akcję UNICEF Polska.
Razem możemy więcej. Sprawdź.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing