Głównymi bohaterami nowej strony są pracownicy marki Sephora.
– Wraz z zespołem Sephora postanowiliśmy opowiedzieć historie ludzi, którzy są ekspertami i pasjonatami jednocześnie. Bez względu na to, czy pracują w biurze, czy w perfumeriach, stanowią najlepsze świadectwo, jakim pracodawcą jest Sephora – komentuje Magda Galon, senior account executive z agencji Employer Branding Institute.
Zobacz również
W komunikacji postawiono na autentyczność i dopasowanie do potrzeb kandydatów i pracowników. Zadbano o uspójnienie kanałów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Na nowej stronie kariery, dopasowanej do potrzeb wizerunkowo-rekrutacyjnych biura i perfumerii, użyto autentycznych historii pracowników w postaci zdjęć, filmów ale także podcastów, które są rozmowami o doświadczeniach, budowaniu eksperckości i pasji pracowników Sephora. Na profilu Facebook oraz LinkedIn pojawia się stała komunikacja do kandydatów.
Pomysł na stronę i jej finalny efekt jest spójny z wyprowadzoną strategią employer brandingową dla marki Sephora. Za proces strategiczny odpowiadała również Agencja Employer Branding Institute. Stronę można obejrzeć pod linkiem: www.sephora-kariera.pl.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce