– Przetarg składał się z wielu wymagających etapów i ogromnie satysfakcjonujące jest dla nas, że wypracowane w trakcie kilku miesięcy koncepcje strategiczno – egzekucyjne spodobały się przedstawicielom klienta na tyle, by zechcieli razem z nami wprowadzać je w życie. To nas niesamowicie mobilizuje do wytężonych działań i zaangażowania, których dodatkowe potrzeby narzuca nam obecna sytuacja. Już dziś nasz zespół razem z BMW Group pracuje nad projektami, które uwzględniają organizacyjne zmiany wymuszone przez pandemię – mówi Wojtek Małysz, dyrektor zarządzający agencji Emlab.
Agencja eventowa Emlab (Grupa S/F) dla BMW i MINI
BMW Group Polska podpisała umowę na obsługę eventową z agencją Emlab, należącą do Grupy S/F. Współpraca obejmuje kreację oraz egzekucję aktywacji B2C i B2B dla marek BMW i MINI.
O autorze
0 min czytania
2020-08-17