Agencja Face it została partnerem wydania biografii Debbie Harry, liderki zespołu Blondie

Gwiazda punka, legenda rocka, sex-symbol, ikona stylu – kontrowersyjna wokalistka zespołu Blondie wydała w Polsce autobiografię pt. „FACE IT”. Partnerem publikacji, odpowiedzialnym również za działania promocyjne, została warszawska agencja PR – nomen omen – Face it!
O autorze
1 min czytania 2021-10-08

Do zadań Face it! należy całościowa obsługa projektu – od procesu wydania książki, po jej promocję. Na początkowym etapie agencja była odpowiedzialna za wybór wydawnictwa w Polsce (projekt został zrealizowany z wydawnictwem muzycznym Kagra) i koordynację procesu publikacji, w tym za korektę książki.

W ramach działań promocyjnych agencja zorganizowała uroczystą premierę książki, która odbyła się w Pałacu Lubomirskich, w ramach cyklu Business Centre Club After Hours. Spotkanie autorskie poprowadził dziennikarz Hirek Wrona, a fragmenty książki artystki przeczytała aktorka Anna Powierza. O Debbie Harry na konferencji opowiedzieli znani muzycy: Urszula Dudziak, Anja Orthodox czy Krzysztof „Grabaż” Grabowski. Również sama autorka, Debbie Harry, połączyła się z dziennikarzami i zaproszonymi gośćmi, aby podzielić się przemyśleniami o swojej biografii.

Agencja Face it! odpowiada także za prowadzenie biura prasowego i relacje z mediami, w tym koordynację wywiadów z międzynarodową gwiazdą, które ukazały się już w telewizji, radiu, internecie i w prasie drukowanej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj