Celem kampanii Make Life Delicious jest pokazanie Polakom jak czerpać radość z gotowania oraz że wspólne gotowanie może łączyć ludzi – w gronie przyjaciół, znajomych czy nawet sąsiadów. Dlatego też w trakcie trwania kampanii zaprezentowane zostaną możliwości m.in. piekarników parowych czy płyt indukcyjnych Infinite.
Kampanię w kanałach Social Media promuje materiał wideo, w którym ambasadorka marki, Anna Starmach oraz jej gość specjalny Piotr „Kędzior” Kędzierski, zapraszają sąsiadów Electrolux Taste Center do wspólnego gotowania. Electrolux Taste Center to pierwsze takie miejsce marki w Polsce, które stanowi w pełni wyposażone najnowocześniejszymi sprzętami studio kuchenne dla miłośników gotowania, jak również tych, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności kulinarne.
Zobacz również
W ramach działań zaplanowane są także serie eventów live streamingowych na Facebooku marki, w których Ania i jej goście specjalni będą inspirować swoich widzów kreatywnym wykorzystaniem funkcji sprzętów Electrolux.
Za realizację działań na polskim rynku odpowiedzialna jest agencja Feno. Do jej zadań należy m.in. realizacja polskiej wersji spotów Make Life Delicious, stworzenie kreacji digitalowych, komunikacja w Social Media, współpraca z influencerami oraz adaptacja treści globalnych na potrzeby lokalne.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing