Agencja Hand Made wygrała przetarg na obsługę marki Dermika należącej do firmy Cederroth

Działania rozpoczęły się w styczniu br. Obejmują reklamę w prasie oraz wsparcie digitalowe. Zaprojektowana linia kreatywna zadebiutowała w prasie reklamą linii Dermika Hydralogiq.
O autorze
1 min czytania 2016-04-12

Hasło kampanii, zaproponowane przez agencję Hand Made, to „Dermika. Wyzwala Twoje Piękno”. Jest ono odpowiedzią na założenie marki, mówiące, że piękno jest w każdej kobiecie, trzeba tylko wiedzieć, jak je uwolnić. Dermika Hydralogiq to hydradermabrazja w kremie – technologia ta pozwala odsłonić młodą skórę, ułatwiając jej nawilżenie i regenerację.

„Rozpoczęliśmy współpracę z Hand Made, ponieważ propozycje, które zaoferowała nam agencja, doskonale wpisały się w nasze oczekiwania. Podkreślały przede wszystkim to, co jest dla marki Dermika najważniejsze, czyli kobiece piękno oraz jego pielęgnacja. Jesteśmy firmą, która na pierwszym planie stawia sobie uczciwość wobec klienta i spełnienie dawanych mu obietnic. Nasze kremy, to najlepsza inwestycja w atrakcyjny wygląd skóry kobiet, rekomendowana przez profesjonalistów. Te projekty odzwierciedlają to, co chcieliśmy przekazać”- mówi Michał Drozd, Marketing Manager Cederroth Polska. 

Dermika oferuje produkty dostępne w drogeriach i aptekach. Oprócz tego, posiada w ofercie kosmetyki specjalistyczne, przeznaczone do wykonania zabiegów w autoryzowanych salonach kosmetycznych Dermika Salon & Spa. 

Misją marki jest uwolnienie piękna kobiet, dlatego wszystkie swoje działania koncentruje wokół najnowszych technologii, dzięki którym uzyskuje kosmetyki najwyższej jakości.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj