Agencja JAMEL o filmowych planach na 2024 rok

Agencja JAMEL o filmowych planach na 2024 rok
Czuła narracja oraz dobra jakość filmów. Agencja JAMEL z Gdańska k. Warszawy wkracza w czwarty rok działań w produkcjach photo & video. Dział, za którego część kreatywną odpowiada Kriz Barvsson (wcześniej TVN Warner Bros. Discovery), rozwija swoje kompetencje szczególnie w zakresie filmów wizerunkowych, employer brandingowych oraz sesji zdjęciowych.
O autorze
1 min czytania 2024-02-13

Wnikliwy briefing, kreatywne podejście do scenariusza i procesu produkcji oraz serce do historii – to główne wyróżniki działu wideo JAMEL. Trójmiejska agencja ma na koncie realizacje filmowe dla takich marek jak MOWI, ERGO Hestia, PERI Group, Grupa Plichta, DHL Supply Chain czy Sevenet & Cisco.

Wśród nich są realizacje studyjne oraz plenerowe – miłość do Gdańska i Pomorza zaowocowała projektami w wielu ciekawych lokacjach, w tym także na otwartym morzu.

– Skupiamy się przede wszystkim na employer brandingu oraz reportażu. Idziemy za głosem historii. Doświadczenie zdobyte przy dużych produkcjach telewizyjnych pomaga naszemu zespołowi znaleźć balans między filmem wartościowym a skutecznym z perspektywy klienta, i oczywiście chętnie oglądanym – podsumowuje Kriz, główny reżyser działu wideo JAMEL i dodaje:

– Dla naszych klientów chcemy być partnerem, który pomoże zbudować przestrzeń do pokazania kluczowych wartości marki oraz przekazania ich w atrakcyjnej formie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Produkcje agencji JAMEL zdobyły już międzynarodowe nagrody – w tym na WorldMediaFestivals 2023 w Hamburgu (podwójne srebro dla kampanii JOIN US IN MOWI GDAŃSK oraz SHARING WISELY IS USING WISELY!) i Employer Brand Management Awards 2022 w Londynie (wyróżnienie). W trakcie VIII edycji Festiwalu Filmów Odpowiedzialnych „17 Celów” srebrem docenione zostały krajowe kampanie: reportaż o dzikich pacjentach pomorskiego ośrodka „Ostoja” (klient: ERGO Hestia) oraz poruszający film o powrocie do zdrowia pani Wiesławy „I świat się zmienił…“ (klient: Centrum Pomocy Osobom Poszkodowanym, ERGO Hestia). Oprócz tego w ramach konkursu Kongresu ESG Polska Moc Biznesu „DNA – bo pomaganie mamy w genach” nagrodzona została kampania „Mamy Taty Czas” ERGO Hestii, której częścią jest produkcja wideo o partnerskim rodzicielstwie.

W 2024 roku JAMEL planuje rozwój pod kątem nowych technologii i form kreatywnego wyrazu, kontynuując swoje najlepsze praktyki w dziedzinach storytellingu, filmów CSR, reportaży czy wideopodcastów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Artykuł reklamowy powstały przy współpracy z JAMEL.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się