W ramach współpracy stworzyła logo oraz opracowała wszystkie materiały kreatywne związane z wydarzeniem. Plej przygotowała również architekturę informacji, projekt graficzny i wdrożyła responsywny serwis hackjam.net.
Od 18 do 20 września 2015 roku w murach Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego odbędzie się hackjam.net – hackathon, czyli maraton programistyczny, prowadzony w unikalnej formule, bo połączony z sesją projektowania usług. W tym roku programiści z całej Polski będą mogli wykazać się kreatywnością w ramach dwóch ścieżek tematycznych. Pierwsza z nich koncentruje się na zagadnieniach z obszarów FINANSE-ZDROWIE-TECHNOLOGIA, druga: EDUKACJA-FINANSE-TECHNOLOGIA. W trakcie wielogodzinnego turnieju programiści i projektanci aplikacji webowych i mobilnych będą tworzyć innowacyjne projekty informatyczne skupione wokół tych dwóch grup zagadnień. Organizatorzy i partnerzy chcą położyć nacisk na użycie nowoczesnych metod projektowania, networking, a przede wszystkim na współpracę, która jest bardziej efektywna, niż powszechna rywalizacja. Wydarzenie hackjam.net będzie też okazją do dzielenia się wiedzą, budowania relacji między środowiskami oraz poznawania nowych metod pracy.
Zobacz również
W świecie IT hackathony są dziś kuźniami innowacyjnych pomysłów i rozwiązań, które często podczas takich wydarzeń mogą ujrzeć światło dzienne. Areną zmagań programistów z całej Polski będzie Auditorium Maximum Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Programiści oddadzą się czystej radości tworzenia i budowania nowych projektów, które zaprezentują na koniec hackjamu. Spośród nich jury wyłoni i nagrodzi najlepsze wersje demo aplikacji. Sponsorem głównym wydarzenia oraz nagrody dla jednego z najlepszych zespołów jest firma Luxoft Poland – dostawca najwyższej jakości usług IT dla klientów na całym świecie w branżach takich jak: finanse, telekomunikacja, energetyka, turystyka, przemysł motoryzacyjny i lotniczy. Organizatorem hackjam.net jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Partnerami głównymi wydarzenia są: Microsoft, Raiffeisen POLBANK, PizzaPortal.pl, SoftwareMind, j-labs i uselab, partnerami technologicznym są statim i only4.mobi, partnerem rekrutacyjnym synerit, a partnerem kreatywnym agencja Plej. Pomysłodawcami wydarzenia są Dariusz Paczewski, Dyrektor Biura Innowacji Raiffeisen Polbank i Kamil Hendzel z only4.mobi.
Wszystkich programistów i projektantów zainteresowanych udziałem w wydarzeniu organizatorzy zapraszają do rejestracji na stronie. Przyjmowane są zgłoszenia od osób indywidualnych, oraz zespołów zorganizowanych (od 4 do 6 osób).
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach