Agencja PR Golin z Grand Prix podczas Cannes Lions 2024. Nagrała „źle usłyszaną” wersję utworu „Never Gonna Give You Up”

Agencja PR Golin z Grand Prix podczas Cannes Lions 2024. Nagrała „źle usłyszaną” wersję utworu „Never Gonna Give You Up”
We współpracy z Specsavers, międzynarodową siecią sprzedaży produktów optycznych i aparatów słuchowych, agencja PR Golin stworzyła humorystyczne wideo, w którym zaprezentowała wersję „Never Gonna Give You Up” pełną niewłaściwie przeczytanego tekstu. W projekcie wziął udział Rick Astley, a wideo zaowocowało Grand Prix w kategorii PR podczas tegorocznej edycji Cannes Lions.
O autorze
1 min czytania 2024-06-21

Agencja PR Golin, we współpracy z siecią sklepów z asortymentem optycznym i wspomagającym słuch Specsavers, stworzyła krótkie wideo, w którym Rick Astley śpiewa swój wielki przebój, ale… z niewłaściwym tekstem. Kampania zdobyła Grand Prix Cannes Lions w kategorii PR.

@golin.global Ever misheard a lyric? Golin partnered with Specsavers and music legend Rick Astley to create the misheard lyrics version of Astley’s „Never Gonna Give You Up” to raise awareness of hearing loss and encourage people to get tested. Keep watching to hear the amusing re-recorded version. #fyp #GoAllIIn ♬ original sound – Golin Global

– Od chwili premiery PR Lions co roku pojawiają się te same spekulacje – czy agencja PR zdobędzie Grand Prix? Nie mógłbym być bardziej zachwycony faktem, że rok 2024 będzie rokiem, który zapisze się w historii… Wersja Mishearda [ponownego nagrania utworu muzycznego, celowo z przekształconym tekstem – przyp. red.] przekroczyła wszelkie standardy oceny, które sobie wyznaczyliśmy – zauważył przewodniczący jury PR Cannes Lions i założyciel One Green Bean.

W ciągu ośmiu godzin od publikacji wideo w sieci ponad 20 milionów osób wysłuchało nowej, „źle usłyszanej” wersji, podwajając liczbę wyszukiwań w internecie tematów związanych z ubytkiem słuchu i nadając im status popularnych w Google w Wielkiej Brytanii. Specsavers przekroczyło dzięki temu swój cel dotyczący rezerwacji badań słuchu o 1220%.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja Golin zdobyła także Grand Prix w kategorii Audio & Radio Lions, Złotego i trzy Srebrne Lwy w kategoriach Audio i Radio Lions, PR Lions oraz Health & Wellness Lions.

Zdjęcie główne: YouTube

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Rick Astley promuje ubezpieczenia w nowym teledysku do hitu „Never Gonna Give You Up”

CSAA Insurance Group, amerykańska firma ubezpieczeniowa, nawiązała współpracę z ikoną lat 80. – Rickiem Astleyem. Po 35 latach piosenka „Never Gonna Give You Up” doczekała się nowego teledysku promującego ubezpieczyciela, który… „nigdy Cię nie zawiedzie”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się