Agencja została wybrana w drodze rekomendacji.
– Jako lider w zakresie produkcji drzwi w naszej części Europy, chcemy działać według najwyższych standardów i wyznaczać trendy w branży. W 2015 r. wdrożyliśmy strategię opartą na idei biznesu otwartego, która ma swoje odzwierciedlenie nie tylko w sposobie zarządzania, ale też komunikacji. Chcemy zachęcać do dialogu, budować bliższe relacje, otwierać się na współpracę, inicjować pozytywne zmiany i rozwój. Zdecydowaliśmy się na Practum, bo potrzebujemy partnera, który pomoże nam tę ideę skutecznie komunikować i wesprze nasze działania strategicznym doradztwem w zakresie odpowiedzialnego budowania wizerunku wśród różnych grup otoczenia. Zależy nam szczególnie na wykorzystaniu potencjału firmy i naszych osiągnięć w obszarze media relations. Nie bez znaczenia są też dla nas kompetencje Practum w zarządzaniu kryzysowym, z którymi po prostu czujemy się bezpiecznie – komentuje Artur Pęksyk, dyrektor marketingu Porta KMI Poland.
Zobacz również
Porta KMI Poland jest największym producentem drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej. W pięciu nowoczesnych fabrykach: w Bolszewie, dwóch zakładach w Ełku, w fabryce w Suwałkach oraz w rumuńskim Aradzie produkuje co miesiąc ponad 85 tys. drzwi wewnętrznych, wejściowych, zewnętrznych i technicznych. W ramach przyjętej w 2015 r. nowej strategii biznesowej firma działa zgodnie z ideą biznesu otwartego, inicjując dialog, współpracę, rozwój i przyczyniające się do niego zmiany. Porta prowadzi działalność od 1992 r. i obecnie zatrudnia ponad 1800 osób. W 2016 r. jej przychody sięgnęły 365 mln zł. Wytwarzane przez Porta drzwi są sprzedawane na rynkach całego świata, tylko w Polsce co miesiąc wybiera je do swoich domów i mieszkań ponad 20 000 klientów.
Practum Consulting to agencja PR oferująca kompleksowe usługi z zakresu public relations, investor relations i zarządzania kryzysowego. Za Practum stoi 16-letnie doświadczenie konsultantów w projektowaniu i realizacji różnorodnych programów PR i IR dla firm i organizacji z różnych branż. Kampanie realizowane przez konsultantów Practum wielokrotnie zyskiwały uznanie w polskich i międzynarodowych konkursach PR, m.in. agencja posiada na swoim koncie Gold SABRE Award, IPRA Golden World Award for Excellence, brązową statuetkę Stevie® czy wyróżnienie w konkursie PR Daily’s Nonprofit PR Awards.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]