Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

Agencja Przestrzeń wygrywa obsługę kampanii Lodów OH! od Wedla

Do grona klientów agencji dołączyły Lody OH! od Wedla. Agencja przygotowała strategię i koncepcję kampanii. Przestrzeń wybrana została na drodze przetargu.
O autorze
0 min czytania 2022-06-01

To jeden z pierwszych projektów stworzonych w Przestrzeni w duecie z Dawidem Kaźmierczakiem, który od stycznia 2022 odpowiedzialny jest za wzmacnianie kompetencji digitalowych agencji i sukcesywne budowanie nowej spółki w ramach struktury.

– Współpraca z tak cenioną i znaną marką jak Wedel, to dla nas duże wyróżnienie, zwłaszcza że marka powierzyła nam komunikację Lodów OH!  Stosunkowo nowego produktu w portfolio Wedla, co pozwala nam na wspólne tworzenie świadomości obecności marki w tym segmencie. Kreatywny charakter marki Lodów OH! Daje możliwość tworzenia atrakcyjnej i skutecznej komunikacji we wszystkich kanałach – mówi Dawid Kaźmierczak.

W zakresie prac agencja opracowała strategię i koncepcję kampanii, którą przełożyła na szerokie działania online: komunikację w mediach społecznościowych oraz współpracę z influencerami.

Kampania wystartowała 9 maja i będzie trwała do końca lipca.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj