Agencja Przestrzeń wygrywa przetarg na międzynarodową obsługę Lay’s

O autorze
0 min czytania 2021-01-21

Przestrzeń odpowiedzialna będzie za opracowanie idei kampanii i przygotowanie materiałów na 34 rynki, m.in.: polski, rosyjski, grecki, czeski, rumuński i serbski. Kampania łączyć będzie elementy wizerunkowe z komunikacją nowości produktowych.

W ramach współpracy z rynkami agencja nie tylko przygotuje materiały do kanałów digital, OOH czy sklepu, ale także wytyczne strategiczno – kreatywne dotyczące implementacji kampanii.

Przestrzeń będzie odpowiedzialna także za koncepcje współpracy z influencerami.

Przetarg na agencję obsługującą kampanię miał dwa etapy, brało w nim udział kilka agencji z Polski i Rosji. Start kampanii przewidziany jest na trzeci kwartał 2021.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj