…oraz rozbudowę oferty własnych rozwiązań. Inwestycja zbiega się w czasie z rebrandingiem agencji, która mocniej stawia na doradztwo biznesowe dla klientów.
Semper Iratus został założony w 2015 roku przez Michała Lewandowskiego. Zespół agencji liczy obecnie 8 osób i w 2016 roku wypracował kilkukrotnie większe przychody niż w roku poprzednim. Do klientów Semper Iratus należą m.in. wydawnictwo Polityka, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, ACCA Polska oraz Neuca SA. Semper Iratus współpracuje także z agencją eventową Masterbrand, którą wspiera w działaniach digitalowych, np. przy projekcie Tydzień Sąsiedzkiego Biznesu, zrealizowanym dla banku BGŻ BNP Paribas.
Zobacz również
Inwestycji towarzyszy rebranding Semper Iratus oraz komunikacja szerszego zakresu usług oferowanego jako agencja cyfrowej transformacji. Oprócz planowania i prowadzenia kampanii reklamowych (obejmujących także mobile), Semper Iratus realizuje projekty IT oraz doradza klientom w zakresie zwiększania sprzedaży przy użyciu nowych technologii oraz wdrażania nowatorskich rozwiązań w ich organizacjach.
– Zarządzający skoncentrowani na bieżącej działalności mają trudność w śledzeniu zmian technologicznych i odróżnianiu istotnych trendów od buzzwordów. Jestem przekonany, że firmy potrzebują nie tylko nowoczesnej reklamy, ale także doradztwa w zakresie wykorzystania nowych technologii – mówi Michał Lewandowski, CEO Semper Iratus.
Michał Lewandowski, założyciel Semper Iratus, posiada wieloletnie doświadczenie w branży digital marketing. Pracował m.in. w agencji analityki mobilnej Snapp jako head of projects, a wcześniej jako dyrektor działu social media w grupie Walk.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing