Red Pike to odpowiedź na zapotrzebowanie rynku, który oczekuje nowoczesnego rozwiązania e-commerce w zakresie sprzedaży sprzętu wędkarskiego. – mówi Damian Haftkiewicz, pomysłodawca marki i współwłaściciel Agencji Stereomatic. Wędkarstwo to dziedzina sportu, która w Polsce jest uprawiana przez blisko 2 miliony osób. Jednak do tej pory nowoczesne narzędzia i rozwiązania w zakresie obsługi klienta i budowania relacji z wędkarzami nie były wykorzystywane. Chcemy to zmienić.
Red Pike będzie marką skierowaną do wędkarzy aktywnych, żądnych przygód i emocji, które mamy zamiar im dostarczać m.in. przez cykl eventów „Red Pike Fishing Adventures”, który startuje już w maju. Finałem akcji będzie wędkarski wyjazd do Amsterdamu, który zaplanowaliśmy na przełom września i października br.
Zobacz również
Marka Red Pike to nie tylko sklep internetowy, którego start jest zaplanowany na 16 marca, ale również szereg działań budujących relację z konsumentami. Do współpracy zaangażowaliśmy Tomka „Ace” Lewandowskiego, twórcę najpopularniejszego w Polsce vloga spinningowego „Fishing With Ace”, którego subskrybuje ponad 30.000 osób. Tomek został twarzą marki. Na 2018 rok przewidzieliśmy szereg działań z jego udziałem. Nie tylko na kanale „FWA”, ale również w offline – dodaje Damian Haftkiewicz.
Drugim kanałem komunikacji Red Pike stanie się „Strefa Spinningowa”, największe w Polsce forum wędkarskie na Facebooku, które posiada zasięg ponad 30.000 osób. Aktywne komentuje i odwiedza je ponad 22.000 osób miesięcznie. Planujemy również stworzenie sieci tzw. „Ambasadorów Marki” i współpracę z innymi influencerami.
Działania sprzedażowe Red Pike będą skupiona na dostarczaniu konsumentom najwyższej jakości artykułów wędkarskich renomowanych marek. Ale nie tylko. Strategia marki przewiduje sprzedaż produktów pod marką własną.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Uczestnicy „Red Pike Fishing Adventures” będą mogli m.in. napić się piwa Red Pike, które tworzymy z jednym z wrocławskich browarów. W sprzedaży pojawi się seria ubrań tworzoną we współpracy z Fishing With Ace i Strefą Spinningową. Nie będziemy zdradzać wszystkich naszych planów, natomiast nasza szczegółowa strategia rozwoju jest zaplanowana na najbliższe 3 lata. Sukcesywnie będziemy wprowadzać nowe rozwiązania i produkty. Najbliższy rok to premiera marki, sprzedaż, a przede wszystkim budowanie relacji z wędkarzami – dodaje Haftkiewicz.
Słuchaj podcastu NowyMarketing