Red Pike to odpowiedź na zapotrzebowanie rynku, który oczekuje nowoczesnego rozwiązania e-commerce w zakresie sprzedaży sprzętu wędkarskiego. – mówi Damian Haftkiewicz, pomysłodawca marki i współwłaściciel Agencji Stereomatic. Wędkarstwo to dziedzina sportu, która w Polsce jest uprawiana przez blisko 2 miliony osób. Jednak do tej pory nowoczesne narzędzia i rozwiązania w zakresie obsługi klienta i budowania relacji z wędkarzami nie były wykorzystywane. Chcemy to zmienić.
Red Pike będzie marką skierowaną do wędkarzy aktywnych, żądnych przygód i emocji, które mamy zamiar im dostarczać m.in. przez cykl eventów „Red Pike Fishing Adventures”, który startuje już w maju. Finałem akcji będzie wędkarski wyjazd do Amsterdamu, który zaplanowaliśmy na przełom września i października br.
Zobacz również
Marka Red Pike to nie tylko sklep internetowy, którego start jest zaplanowany na 16 marca, ale również szereg działań budujących relację z konsumentami. Do współpracy zaangażowaliśmy Tomka „Ace” Lewandowskiego, twórcę najpopularniejszego w Polsce vloga spinningowego „Fishing With Ace”, którego subskrybuje ponad 30.000 osób. Tomek został twarzą marki. Na 2018 rok przewidzieliśmy szereg działań z jego udziałem. Nie tylko na kanale „FWA”, ale również w offline – dodaje Damian Haftkiewicz.
Drugim kanałem komunikacji Red Pike stanie się „Strefa Spinningowa”, największe w Polsce forum wędkarskie na Facebooku, które posiada zasięg ponad 30.000 osób. Aktywne komentuje i odwiedza je ponad 22.000 osób miesięcznie. Planujemy również stworzenie sieci tzw. „Ambasadorów Marki” i współpracę z innymi influencerami.
Działania sprzedażowe Red Pike będą skupiona na dostarczaniu konsumentom najwyższej jakości artykułów wędkarskich renomowanych marek. Ale nie tylko. Strategia marki przewiduje sprzedaż produktów pod marką własną.
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
Uczestnicy „Red Pike Fishing Adventures” będą mogli m.in. napić się piwa Red Pike, które tworzymy z jednym z wrocławskich browarów. W sprzedaży pojawi się seria ubrań tworzoną we współpracy z Fishing With Ace i Strefą Spinningową. Nie będziemy zdradzać wszystkich naszych planów, natomiast nasza szczegółowa strategia rozwoju jest zaplanowana na najbliższe 3 lata. Sukcesywnie będziemy wprowadzać nowe rozwiązania i produkty. Najbliższy rok to premiera marki, sprzedaż, a przede wszystkim budowanie relacji z wędkarzami – dodaje Haftkiewicz.
Słuchaj podcastu NowyMarketing