Agencja The Digitals przejmuje kompleksową obsługę kreatywną Vectry

Agencja The Digitals wygrała przetarg na ramową obsługę reklamową marki Vectra. Współpraca obejmie kompleksowe działania ATL, BTL, digital i social media.
O autorze
1 min czytania 2020-12-16

Agencja jest autorem kompleksowej platformy komunikacyjnej i będzie odpowiadać za jej wdrożenie oraz obsługę kreatywną zarówno marki Vectra, jak i Multimedia Polska. Współpraca jest długoterminowa i rozpocznie się w styczniu 2021 r.

– W ramach wspólnych działań, w nowym formacie kreatywnym zrealizowaliśmy już kampanię jesienną z udziałem Cezarego Pazury, który stał się twarzą marki. Aktualnie trwają prace nad kampanią zimową, która wystartuje na przełomie stycznia i lutego 2021 – mówi Piotr Hassine, dyrektor zarządzający The Digitals.

W nowej kampanii Vectra przedstawiana jest jako marka, która zapewnia swoim klientom błyskawiczne połączenia z najlepszą ofertą telewizyjną i internetem światłowodowym. Symbolem tych połączeń stał się ultranowoczesny pociąg, a przewodnikiem po usługach Vectry – Cezary Pazura. Aktor wciela się w postać konduktora, który pomaga klientom dostać się do ulubionej rozrywki i superszybkiego internetu.

Ze strony agencji do obsługi kampanii dedykowany jest zespół pod kierownictwem Agaty Wołkowickiej, client service director w The Digitals. Zespół kreatywny prowadzi Bartek Koj, dyrektor kreatywny agencji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj