Agencja UNIQUE ONE organizuje dla Nestlé Polska akcję promocyjną

W wyniku wygranego przetargu firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE całościowe opracowanie ogólnopolskiej loterii pod hasłem „Z Nestlé w drogę ho ho ho!”, która przebiega w sieci Intermarche.
O autorze
1 min czytania 2014-11-18

Celem prowadzonej akcji promocyjnej jest zwiększenie widoczności i udziału marek należą-cych do Nestlé w sprzedaży, a także przekonanie niezdecydowanego konsumenta do sięgnię-cia po produkt Nestlé, a nie konkurencji w miejscu sprzedaży. Zgłoszenia do loterii przyjmo-wane będą między 12 a 26 listopada 2014 roku. Akcja skierowana jest do tych konsumentów, którzy szukają markowych produktów w danej kategorii i którzy cenią jakość produktów Ne-stlé.

Aby wziąć udział w loterii prowadzonej w sieci Intermarche, należy kupić jednorazowo pro-dukty Nestlé biorące udział w loterii za min. 15 zł. Wysłać SMS pod wskazany numer 70886 w treści wpisując numer ze swojego paragonu. Loterią objęta jest większość marek Nestlé z wyłączeniem mlek początkowych. Codziennie do wygrania w loterii jest 5 bonów Intermar-che o wartości 100 zł każdy, a co tydzień losowane są 3 zestawy kina domowego Sony z Blu-ray z zestawem filmów. Na koniec ze wszystkich zgłoszeń wylosowany zostanie samochód Citroën C1.

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj