Celem prowadzonej akcji promocyjnej jest zwiększenie widoczności i udziału marek należą-cych do Nestlé w sprzedaży, a także przekonanie niezdecydowanego konsumenta do sięgnię-cia po produkt Nestlé, a nie konkurencji w miejscu sprzedaży. Zgłoszenia do loterii przyjmo-wane będą między 12 a 26 listopada 2014 roku. Akcja skierowana jest do tych konsumentów, którzy szukają markowych produktów w danej kategorii i którzy cenią jakość produktów Ne-stlé.
Aby wziąć udział w loterii prowadzonej w sieci Intermarche, należy kupić jednorazowo pro-dukty Nestlé biorące udział w loterii za min. 15 zł. Wysłać SMS pod wskazany numer 70886 w treści wpisując numer ze swojego paragonu. Loterią objęta jest większość marek Nestlé z wyłączeniem mlek początkowych. Codziennie do wygrania w loterii jest 5 bonów Intermar-che o wartości 100 zł każdy, a co tydzień losowane są 3 zestawy kina domowego Sony z Blu-ray z zestawem filmów. Na koniec ze wszystkich zgłoszeń wylosowany zostanie samochód Citroën C1.
Zobacz również
Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach