Celem loterii jest zwiększenie sprzedaży marek należących do Nestlé, a także zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty firmy w miejscu sprzedaży. Zgłoszenia do loterii przyjmowane są od 3 do 16 listopada 2020 roku. Biorą w nim udział m.in. marki: NESCAFÉ, NESCAFÉ Dolce Gusto, batony Lion, batony KitKat, wafle Princessa, wafle Nesquik, Nestlé Aero, After Eight, Winiary, Maggi, Nesvita dostępne w sklepach sieci Intermarché.
Aby wziąć udział w loterii należy jednorazowo kupić produkty promocyjne Nestlé Polska za min. 20 zł, a następnie wysłać SMS pod numer 70996 (wpisując w treści numer paragonu). Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony. Lista marek biorących udział w loterii jest podana w regulaminie dostępnym na stronie www.uniqueone.pl
Zobacz również
W loterii codziennie do wygrania są kwoty pieniężne o wartościach: 50 zł (300 x 50), 100 zł (100 x 100) oraz 200 zł (50 x 200). Uczestnik (po wysłaniu SMS) od razu dowiaduje się czy wygrał. Dodatkowo Organizator przewidział losowania tygodniowych nagród w wysokości 1000 zł (co tydzień 5 x 1000) oraz 3 głównych o wartości 10 000 zł każda.
Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (plakaty, wobblery) oraz reklamą w gazetce sieci Intermarché.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach