Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Agencja VMLY&R Poland została partnerem marki Ballantine’s

VMLY&R Poland od początku marca odpowiada za obsługę kolejnej marki należącej do koncernu Pernod Ricard – szkockiej whisky Ballantine's.
O autorze
0 min czytania 2020-03-24

W wyniku wygranego przetargu agencja zajmuje się planowaniem i realizacją projektów digitalowych, współpracą z influencerami oraz przygotowaniem aktywacji specjalnych dla marki, m.in. konkursów oraz eventów.

W ramach stałej współpracy na polskim rynku VMLY&R Poland odpowiada za strategię i koncepcje kreatywne w obszarze digital oraz opracowanie komunikacji w social media. Ponadto, agencja zajmuje się produkcją assetów kampanijnych oraz planowaniem mediów.