Nagrodzone organizacje nagrodzone tytułem „People First Company” wykazywały według Heartcount szczególną troskę o swoich pracowników oraz zawsze wychodziły z inicjatywą o krok dalej, pomimo sytuacji związanej z pandemią.
Głównym kryterium, którym kierowaliśmy się przy wyborze wyróżnionych top 10 firm, w tym WebTalk, był stosunek odpowiedzi w tygodniowych ankietach, do liczby zatrudnionych pracowników. Częstotliwość udzielanych odpowiedzi postrzegamy jako dowód i świetny wskaźnik na to, że firmie udało się zbudować zaufanie i konstruktywną relację z pracownikami. Temat zaangażowania pracowników jest ostatnio coraz bardziej popularny, a firmy starają się poprawiać je swoimi działaniami – mówi Bilijana Milenkovic, marketing managerka w Heartcount.
Zobacz również
WebTalk aktywnie podejmuje inicjatywy, aby integrować pracowników oraz zapewnić im bezpieczne i przyjazne środowisko do pracy. Platforma Heartcount służy zespołowi do dzielenia się z działem HR swoimi odczuciami, ale również do aktywnego przesyłania publicznie widocznych pochwał w stronę współpracowników.
Najważniejszą wartością od początku istnienia WebTalk są ludzie, dlatego jesteśmy bardzo dumni z tego wyróżnienia, które doskonale odzwierciedla nasze podejście. W misję WebTalk wpisane są inkluzywność i troska o team, a dzięki pracy naszego działu HR i takim narzędziom jak Heartcount, jesteśmy w stanie skutecznie monitorować samopoczucie naszego zespołu, a w razie potrzeby reagować i oferować im wsparcie, zwłaszcza wtedy, gdy konieczna była praca zdalna – mówi Michał Dunin, CEO w WebTalk.
Top 10 wyróżnionych firm korzystających z usług platformy to kolejno: WebTalk (Polska), Raiffeisen Bank a.d. Beograd (Serbia), Emakina.RS (Serbia), AMETEK (USA), Tehnomanija (Serbia), AlfaPeople (Dania), Represent Communication (Serbia), Strauss Group (Izrael), Bizzomate (Niemcy), Outsource Insurance Professionals (USA).
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Heartcount to platforma umożliwiająca pracownikom dzielenie się swoimi odczuciami z minionego tygodnia w różnych kategoriach, za pomocą dobrowolnie wypełnianych, anonimowych dla współpracowników odpowiedzi. Dzięki aktualizowanym na bieżąco danym, HR posiada szerszy oraz dokładniejszy obraz samopoczucia i ogólnego zadowolenia panującego w organizacji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing