Nowy moduł to pionierska na polskim rynku oferta, która dokładnie wycenia infografikę, w zależności od liczby informacji, które ma ona zawierać. Klient ma wpływ na opracowywanie koncepcji infografiki, która w najdroższej opcji kosztuje 900 złotych. Koszt wzrasta do 1300 złotych jeśli klient zażyczy sobie także opracowanie jej treści.
„Zauważyliśmy, że polskie firmy bardzo cenią sobie formę promocji jaką jest infografika, natomiast często stykają się z bardzo różnymi sposobami ich wyceniania, a często wręcz brakiem dokładnej informacji ile będzie trzeba zapłacić. Uznaliśmy, że transparentność w tym zakresie może się spotkać z zainteresowaniem użytkowników i tak się faktycznie stało. Po próbnych dwóch tygodniach zdecydowaliśmy o wprowadzeniu tej propozycji na stałe do oferty” – wyjaśnia dr Paweł Strykowski, współzałożyciel Whitepress.pl.
Zobacz również
Każdy specjalistyczny artykuł lub koncepcja infografiki są opracowywane przez dziennikarza lub przedstawiciela wybranej branży. Whitepress informuje, że pracuje z ekspertami z ponad trzydziestu branż, co ma zagwarantować przygotowywanie treści dostosowanych do specyfiki danej branży. Agencja nie nakłada żadnych wytycznych czy ograniczeń co do zakresu wykorzystywania przygotowanych materiałów.
Źródło: Whitepress.pl
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing