Strategiczne partnerstwo agencji i współpraca zespołów Kreacji, Strategii, PR, SEO, SoMe i Content marketingu, bezpośrednio przełoży się na korzyści klientów obu agencji związane z dostępem do specjalistów obu zespołów i synergią prowadzonych działań.
FatBaby zapewni klientom OBTK dodatkowe wsparcie kreatywne w projektach reklamowych, projektowaniu kampanii reklamowych. OBTK zapewni klientom FatBaby wsparcie w realizacji działań z zakresu social media, PR, SEO, content marketing.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Mocna kreacja bardzo wzmacnia skuteczność komunikacji. Współpraca z FatBaby wzmacnia nasze kompetencje w tym obszarze. Dzięki niej łatwiej nam będzie realizować dla naszych klientów kampanie ATL, wychodzić poza obszar reklamy digital – komentuje Norbert Kilen z OBTK.
Fajnie się uzupełniamy. Klientom możemy teraz zaproponować nie tylko wyróżniający koncept, ale też stałą realizację działań opartych o wypracowane idee w kanałach społecznościowych, PR-owo, content marketingowo – dodaje Cezary Antoń z Fat Baby.
Wspólnie z Fat Baby łączymy kreatywność ze strategicznym podejściem, co pozwala nam tworzyć przekazy, które nie tylko przyciągają uwagę, ale także budują trwałe relacje i zaufanie między naszymi klientami a ich odbiorcami. Współpraca z Fat Baby dodatkowo wzmocni nasze możliwości w realizacji działań public relations, które wyróżniają się na rynku i przynoszą realne rezultaty – komentuje Norbert Ofmański z OBTK.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Wśród klientów połączonego zespołu OBTK + Fat Baby są firmy reprezentujące różne branże. M.in. Hoya Lens, Polpharma, Rossmann, ITAKA, LUXMED, Schindler
Słuchaj podcastu NowyMarketing