Agnieszka Trzepacz będzie odpowiedzialna nie tylko za obsługę klientów agencji, ale również za wsparcie w zakresie działań wizerunkowych.
Trzepacz jest absolwentką Dziennikarstwa i Komunikacji społecznej oraz Filologii Rosyjskiej na Uniwersytecie Wrocławskim. Przez ponad cztery lata pracowała jako PR director w agencji marketingu 360 Me & My Friends SA. Doświadczenie zawodowe zdobywała też w agencjach PR: Sfera Group, Royal Brand czy Highlite PR.
Zobacz również
Pracowała na rzecz podmiotów, takich jak: Fundacja Banku Zachodniego BZ WBK, Ghelamco, Phoenix Contact, Lubella, Desperados Red, Evolve, Chroma Druk, DCL Medicus oraz Rafin Development. Realizowała m. in. działania w obszarze tworzenia i realizacji strategii wizerunkowej, media relations oraz social media, blog i event marketingu. Ośmioletnie doświadczenie w zakresie PR dodatkowo poszerza ofertę Neon Shake.
![Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/03/wypelnij-ankiete-142x0-c-default.jpg)
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]