14 kwietnia we Wrocławiu na Arenie Tarczyński spotkają się specjaliści, managerowie i praktycy marketingu w branży rolnej. – Trudno uwierzyć, że to pierwsze takie wydarzenie w naszym kraju – mówi organizatorka konferencji, Magdalena Urbaniak z agencji MaxTractor. – Branża rolna jest duża, ale przede wszystkim bardzo specyficzna. Rozwiązania, nawet te częstokroć sprawdzane w innych sektorach, mogą nie działać w rolnictwie i odwrotnie. To, co sprawdza się w agromarketingu, może być skuteczne wyłącznie tu i tylko tu. A przecież mamy jeszcze dalszy podział: producenci maszyn rolniczych, środków ochrony roślin, nawozów, pasz, narzędzi i wiele innych. Stąd tak ogromna potrzeba, aby o tych rozwiązaniach mówić, aby je przedstawiać, dzielić się swoim know-how, ale też tę wiedzę innym przekazywać. Tylko tak można tę branżę rozwijać i udoskonalać. A to jest w interesie nas wszystkich – dodaje Urbaniak.
Podczas konferencji wystąpią eksperci zarówno ze świata szeroko pojętego marketingu, jak i specjaliści, którzy odpowiadają za komunikację i promocję w firmach rolniczych. Na scenie zobaczymy Monikę Czaplicką (Wobuzz), Bogumiła Mateję (BM Design), Karola Bujoczka (top agrar Polska), Monikę Leksowską (Kramp). Wszystkie te osoby przedstawią przede wszystkim case study, które zweryfikowali we własnych firmach.
Zobacz również
– Zależy nam przede wszystkim, aby informacje, które przekażemy były maksymalnie użyteczne. Oczywiście, powiemy również o trendach, będziemy chcieli zainspirować do nowego spojrzenia na marketing w 2023 roku. Najważniejsze jest dla nas, aby uczestnicy wyszli z Agroconu z solidną dawką wskazówek, z wnioskami, które realnie ułatwią ich pracę – mowi Magda Urbaniak.
Udział w konferencji to szansa na zdobycie wiedzy, ale też networking. W jednym miejscu spotykają się osoby o podobnych celach, rozumiejące jak nikt specyfikę swojej pracy i wyzwań z nią związanych. Dlatego też oprócz przerw, w których możliwy jest networking, uczestnicy spotkają się na after party w Hard Rock Cafe na wrocławskim rynku. – Agrocon to połączenie ogromnej dawki wiedzy i wymiany doświadczeń. Dostajemy bardzo dużo informacji zwrotnej, że branża od dawna na to czekała, miejsca dynamicznie znikają, co nad ogromnie cieszy. Mam nadzieję, że bardzo licznie spotkamy się 14 kwietnia na Tarczyński Arena we Wrocławiu – podsumowuje Magda Urbaniak.
Tylko do końca lutego można zarejestrować się i zdobyć bilet early bird.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Więcej informacji na temat wydarzenia znajduje się na tej stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing