W erze zmian i rosnących oczekiwań klientów, rola sztucznej inteligencji w marketingu rośnie z dnia na dzień. Podczas webinaru poznasz możliwości wykorzystania AI do budowania silnej, spójnej i elastycznej marki w świecie e-commerce. ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!
Czego się dowiesz
Podczas spotkania poruszone zostaną zagadnienia związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w tworzeniu tożsamości i strategii marki.
- Jak AI pomaga pogłębiać tożsamość marki i tworzyć komunikację, która łączy spójność z personalizacją.
- Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w procesie tworzenia strategii – od analizy insightów po kreację koncepcji.
- Jak wdrożyć AI, by wspierała nie tylko krótkoterminową sprzedaż, ale także długofalowe cele wizerunkowe.
Dla kogo
Spotkanie będzie szczególnie wartościowe dla:
- specjalistów i menedżerów ds. marketingu,
- brand managerów i strategów,
- właścicieli firm działających w e-commerce, którzy szukają nowoczesnych, opartych na danych rozwiązań.
Bezpłatny webinar odbędzie się online na platformie ClickMeeting. Liczba miejsc ograniczona.
Szczegóły wydarzenia
- Temat: AI W E-COMMERCE: REWOLUCJA, KTÓRA JUŻ TRWA. Jak nowe technologie uskrzydlają marki?
- Prowadzący: Katarzyna Łęczycka, Account Manager w Dragon Rouge oraz Viktor Konovalov, Dyrektor Kreatywny w Dragon Rouge Warszawa i CEO BrandVision AI
- Format: online
- Data: 16 maja 2025 r.
- Godzina: 11:00–12:00
Zarejestruj się za pomocą tego formularza
Poznaj prelegentów

Katarzyna Łęczycka to doświadczona Account Managerka specjalizująca się w e-commerce. Od ponad 10 lat wspiera klientów w transformacji marek, pomagając przełożyć tradycyjny branding na język social mediów i e-commerce. Poszukiwaczka innowacyjnych rozwiązań, pozwalających markom zaistnieć w digitalowej jungli.

Viktor Konovalov, Dyrektor Kreatywny Dragon Rouge Warszawa oraz CEO BrandVision AI. Viktor łączy ponad 20-letnie doświadczenie w międzynarodowym brandingu z rolą inwestora w start-upy technologiczne zorientowane na rozwijanie narzędzi sztucznej inteligencji, dbające o spójność marki i zachowanie jej unikalnego głosu w erze generatywnej AI.
Dragon Rouge – międzynarodowa agencja strategii marki, projektowania i innowacji założona w 1984 roku. Globalny zasięg realizowany jest z 8 biur na świecie: w Paryżu, Londynie, Hamburgu, Nowym Jorku, Sao Paulo, Singapurze, Szanghaju oraz Warszawie. W Polsce Dragon Rouge działa od 1994 roku i jest największą agencją o profilu strategiczno-brandingowym.
Skorzystaj z okazji, aby dowiedzieć się, jak wykorzystać sztuczną inteligencję w tworzeniu tożsamości i strategii marki.