Osoby poszukujące swojej drugiej połówki w czasach koronawirusa nie mają łatwo – obostrzenia dotyczące wychodzenia z domów, a także zalecenia do zachowywania dystansu społecznego sprawiają, że obecnie jedynym bezpiecznym miejscem na randkowanie jest internet.
W związku z tym platforma Airbnb oraz aplikacja randkowa Bumble postanowiły połączyć siły, aby nieco urozmaicić wirtualne randkowanie i wspólnie stworzyły projekt zatytułowany „Online Experiences”.
Zobacz również
Na platformie znajdziemy całą masę nietypowych atrakcji, które możemy odkrywać z drugą osobą, lecz wciąż pozostając w naszych czterech kątach – możemy np. „odwiedzić” buddyjskich mnichów, nauczyć się tajników włoskiej kuchni pod okiem kucharzy z Sycylii, poznać Portugalię okiem drag queens, bądź też nauczyć się magicznych sztuczek od magików z różnych części globu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Co więcej, w ramach kampanii aplikacja Bumble ogłosiła konkurs, w którym sto osób ze Stanów Zjednoczonych ma szansę wygrać całkowicie darmowe wirtualne atrakcje za pośrednictwem platformy „Online Experiences”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania trwa do końca maja br.
PS
W związku z pandemią koronawirusa i związanymi z nią skutkami, które negatywnie wpłynęły na światową gospodarkę, Airbnb zdecydowało się na redukcję zatrudnienia. Firma nie pozostawiła jednak zwolnionych pracowników samych sobie – stworzyła platformę, która ma im pomóc w znalezieniu nowej pracy.
PS2
W sam raz przed tegorocznymi walentynkami na rynku pojawiła się fejkowa aplikacja Amazon Dating, która umożliwiała użytkownikom „kupno” randki.