Airbnb i Bumble łączą siły, by urozmaicić wirtualne randkowanie w dobie pandemii koronawirusa

Airbnb i Bumble łączą siły, by urozmaicić wirtualne randkowanie w dobie pandemii koronawirusa
Platforma Airbnb oraz aplikacja randkowa Bumble wspólnie stworzyły nietypową inicjatywę, która ma na celu urozmaicenie użytkownikom randkowania online w dobie izolacji społecznej wywołanej pandemią koronawirusa.
O autorze
1 min czytania 2020-05-22

Osoby poszukujące swojej drugiej połówki w czasach koronawirusa nie mają łatwo – obostrzenia dotyczące wychodzenia z domów, a także zalecenia do zachowywania dystansu społecznego sprawiają, że obecnie jedynym bezpiecznym miejscem na randkowanie jest internet. 

W związku z tym platforma Airbnb oraz aplikacja randkowa Bumble postanowiły połączyć siły, aby nieco urozmaicić wirtualne randkowanie i wspólnie stworzyły projekt zatytułowany „Online Experiences”.

Na platformie znajdziemy całą masę nietypowych atrakcji, które możemy odkrywać z drugą osobą, lecz wciąż pozostając w naszych czterech kątach – możemy np. „odwiedzić” buddyjskich mnichów, nauczyć się tajników włoskiej kuchni pod okiem kucharzy z Sycylii, poznać Portugalię okiem drag queens, bądź też nauczyć się magicznych sztuczek od magików z różnych części globu.     

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co więcej, w ramach kampanii aplikacja Bumble ogłosiła konkurs, w którym sto osób ze Stanów Zjednoczonych ma szansę wygrać całkowicie darmowe wirtualne atrakcje za pośrednictwem platformy „Online Experiences”.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania trwa do końca maja br. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

W związku z pandemią koronawirusa i związanymi z nią skutkami, które negatywnie wpłynęły na światową gospodarkę, Airbnb zdecydowało się na redukcję zatrudnienia. Firma nie pozostawiła jednak zwolnionych pracowników samych sobie – stworzyła platformę, która ma im pomóc w znalezieniu nowej pracy.

PS2

W sam raz przed tegorocznymi walentynkami na rynku pojawiła się fejkowa aplikacja Amazon Dating, która umożliwiała użytkownikom „kupno” randki.