Od ponad roku cyfryzacja nabrała dużego rozpędu, a polski e-commerce nadrobił zaległości ostatnich dziesięciu lat i dopiero zaczyna swój rajd. Jednak nic nie jest takie proste. Segment klientów biznesowych czeka ogromna zmiana, głównie za sprawą rosnącej profesjonalizacji biznesu związanej z wdrożeniami e-commerce czy automatyzacją i transformacją cyfrową.
– Ostatni rok to ciągła walka o przetrwanie, ale i rozwój biznesów w przyszłości. To codzienność związana z ogromną ilością informacji, napływających z różnych stron. Stąd pomysł na stworzenie miejsca z kompleksową wiedzą na temat digitalu i e-commerce. Ideą Akademii Digitalu jest konfrontacja sprawdzonej wiedzy i doświadczenia z zasłyszanymi prawdami. Będziemy doradzać, ale jeszcze chętniej odradzać to, co dla biznesów jest nieefektywne – komentuje Judyta Mojżesz-Zimonczyk, dyrektor marketingu Digitree Group.
Zobacz również
Tomasz Woźniak z Future Mind, Jakub Cel z Interia.pl oraz Rafał Zakrzewski, Roman Grygierek, Krzysztof Bińkowski i Cezary Kożon z Digitree Group, już 19 maja będą mieli okazję porozmawiać na temat:
- wyzwań i szans dla e-commerce w obliczu szybkiego rozwoju rynku,
- marketplace’ach, jako szansie do rozwoju sprzedaży i docierania do nowych kupujących na rynkach zagranicznych,
- błędach popełnianych przez e-commerce’y,
- zmianach w zachowaniach i nawykach zakupowych użytkowników.
Kontynuacją debaty będzie cykl ośmiu webinarów, na temat wdrożeń e-commerce, marketing automation, marketplace’ów i digital360, opartych o case study znanych marek. Pierwszy cykl Akademii Digitalu zwieńczy wykład online Jacka Walkiewicza, psychologa i jednego z najbardziej rozpoznawalnych polskich mówców, który opowie o pełnej mocy w czasach zmian, czyli o odwadze w podejmowaniu nowych wyzwań.
Akademia Digitalu skierowana jest do wszystkich tych, którzy działając w biznesie, chcą zmiany. Są gotowi odpowiadać na wyzwania dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości i potrzeb konsumentów. Są zdeterminowani do dorównania lub wyprzedzenia konkurencji. Wiedzą, czego nie wiedzą i chcą wiedzieć więcej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji w wybranych wydarzeniach lub całej Akademii Digitalu: digi.eco/NowyMarketing_Akademia_Digitalu
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Liczba miejsc ograniczona!
Patronat mediowy nad wydarzeniem objęli: NowyMarketing.pl, MamStartup.pl, Business Insider, Brief.pl, E-commerce w praktyce, Marketer+.