„Akcja Stylizacja” to nowy projekt Fundacji LPP, który pomaga młodym osobom zagrożonym wykluczeniem społecznym budować pewność siebie i pokazuje, że każdy z nas jest wyjątkowy. W trakcie spotkań organizowanych cyklicznie w siedzibie gdańskiej firmy uczestnicy akcji mogą stworzyć dla siebie stylizacje modowe z oferty marek LPP – przy wsparciu stylistów, fryzjerów oraz makijażystów, a także wziąć udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej. Do projektu mogą zgłaszać się organizacje pozarządowe z Gdańska, działające na rzecz dzieci i młodzieży w trudnej sytuacji życiowej.
Zobacz również
„Akcja Stylizacja” umożliwia uczestnikom stworzenie własnych stylizacji z ubrań marek LPP – Reserved, Sinsay, Mohito, House i Cropp – przy wsparciu stylistów, fryzjerów oraz makijażystów, a także udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej. Celem projektu jest wzmacnianie poczucia własnej wartości i odkrywanie indywidualności uczestników. Wydarzenia w ramach akcji są cykliczne – zgodnie z planem będą odbywać się zimą i latem, a jednorazowo w każdej z edycji może wziąć udział do 30 osób. Do tej pory odbyły się 4 wydarzenia, w których udział wzięło ponad 100 uczestników należących do trzech organizacji: Fundacji EFC, Stowarzyszenia 180 Stopni oraz Towarzystwa Profilaktyki Środowiskowej Mrowisko.
– „Akcja Stylizacja” wspiera wizualną przemianę oraz stwarza przestrzeń do budowania relacji i spędzania czasu w pozytywnej atmosferze. Cieszymy się, że dzięki zaangażowaniu i pomysłowości wolontariuszy – pracowników LPP, powstają stylizacje, które pozwalają młodym ludziom poczuć się wyjątkowym – mówi Patrycja Zbytniewska, prezeska Fundacji LPP.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Inicjatywa ma charakter lokalny i odbywa się w siedzibie gdańskiej spółki, w dzielnicy Dolne Miasto. Jest realizowana przy wsparciu wolontariuszy – pracowników LPP. Projekt cieszy się coraz większym zainteresowaniem, a w ramach pierwszej edycji przekazano ponad 2300 sztuk odzieży.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: mat. pras.