Spoty przedstawiają różne przypadki molestowania seksualnego w miejscu pracy, wszystkie oparte na prawdziwych wydarzeniach (co potwierdzać mają ujęcia z „ukrytej kamery”). Schwimmer, Avin i Rassi stworzyli ten projekt, aby uwypuklić zachowania, które są niedopuszczalne i zakończyć instytucjonalną ciszę i współudział w tym incydencie. Niezależnie od tego kim jesteś – reaguj!
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
PS
Temat przemocy na tle seksualnym, niezależnie od miejsca występowania, jest systematycznie poruszany na arenie międzynarodowej, dlatego coraz więcej organizacji stara się nakreślać ten problem w spotach społecznych.
Amerykańska Organizacja „It’s on us” przygotowała kampanię, która ukazuje głupotę „argumentów” używanych przez sprawców przemocy seksualnej. Zobaczcie spoty kampanii!
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Głośno powinno mówić się nie tylko o przemocy na tle seksualnym. Rodzinne dramaty rozgrywają się zazwyczaj za zamkniętymi drzwiami. Ofiary przemocy domowej nie opowiadają nikomu o swoim losie. Zobaczcie najlepsze kampanie dotykające problemu przemocy domowej.