…jako agencji oferującej zintegrowane działania komunikacyjne.
Wierzymy w nośne idee, które przełamując komunikacyjne schematy, zwiększają sprzedaż i potrafią wpłynąć na pożądany wizerunek marki – mówi Paweł Antkowiak, współzałożyciel Albedo Marketing. Stawiamy na połączenie efektownych pomysłów i efektywnych działań. Posiadamy rozbudowaną strukturę organizacyjną, stoi za nami 14 lat doświadczenia i 70-osobowy zespół. Najlepszym potwierdzeniem naszych kompetencji są rynkowe sukcesy wdrażanych akcji oraz liczne branżowe nagrody. Na skutek tego Albedo Marketing odnotowało spektakularny rozwój w postaci 50% wzrostu przychodów w 2015 r. Cieszymy się, że jako poznańska agencja skutecznie konkurujemy z wielkimi międzynarodowymi graczami i sieciowymi agencjami – dodaje.
Zobacz również
Rok 2015 to dla Albedo intensywny rozwój wszystkich działów firmy: strategii i kreacji, designu i obsługi klienta, digitalu i social mediów, produkcji i fulfilmentu. Agencja rozbudowała również struktury terenowe, których zadaniem stała się realizacja działań z zakresu field marketingu. Dzięki wszystkim tym działaniom firma skutecznie wzmocniła swój wizerunek jako agencji marketingu zintegrowanego, która jest w stanie przygotować i wyprodukować wszystkie elementy kampanii komunikacyjnej we własnym zakresie.
Albedo Marketing już po raz drugi otrzymuje tytuł Agencji Marketingu Zintegrowanego Roku. Wcześniej to wyróżnienie poznaniacy zdobyli w 2013 roku. Warto dodać, że w tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow, Albedo uzyskało wyróżnienia w 4 kategoriach; 2 wyróżnienia w kategorii program lojalnościowy B2B za kampanie: „Zyskuj z 6-tym Zmysłem!” i „Złoty Sezon z Nestle”, wyróżnienie w kategorii promocja sprzedaży B2C za kampanię „Wyskocz z kapci! – Zmień styl życia z Nałęczowianką” oraz w kategorii kampania zintegrowana B2C za „Launch chłodziarko-zamrażarek z technologią Supreme No Frost”.
Decyzję o nagrodzeniu Albedo Marketing podjęło jury złożone z ekspertów i przedstawicieli branży marketingowej. Organizatorami konkursu Golden Arrow są VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing