…jako agencji oferującej zintegrowane działania komunikacyjne.
Wierzymy w nośne idee, które przełamując komunikacyjne schematy, zwiększają sprzedaż i potrafią wpłynąć na pożądany wizerunek marki – mówi Paweł Antkowiak, współzałożyciel Albedo Marketing. Stawiamy na połączenie efektownych pomysłów i efektywnych działań. Posiadamy rozbudowaną strukturę organizacyjną, stoi za nami 14 lat doświadczenia i 70-osobowy zespół. Najlepszym potwierdzeniem naszych kompetencji są rynkowe sukcesy wdrażanych akcji oraz liczne branżowe nagrody. Na skutek tego Albedo Marketing odnotowało spektakularny rozwój w postaci 50% wzrostu przychodów w 2015 r. Cieszymy się, że jako poznańska agencja skutecznie konkurujemy z wielkimi międzynarodowymi graczami i sieciowymi agencjami – dodaje.
Zobacz również
Rok 2015 to dla Albedo intensywny rozwój wszystkich działów firmy: strategii i kreacji, designu i obsługi klienta, digitalu i social mediów, produkcji i fulfilmentu. Agencja rozbudowała również struktury terenowe, których zadaniem stała się realizacja działań z zakresu field marketingu. Dzięki wszystkim tym działaniom firma skutecznie wzmocniła swój wizerunek jako agencji marketingu zintegrowanego, która jest w stanie przygotować i wyprodukować wszystkie elementy kampanii komunikacyjnej we własnym zakresie.
Albedo Marketing już po raz drugi otrzymuje tytuł Agencji Marketingu Zintegrowanego Roku. Wcześniej to wyróżnienie poznaniacy zdobyli w 2013 roku. Warto dodać, że w tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow, Albedo uzyskało wyróżnienia w 4 kategoriach; 2 wyróżnienia w kategorii program lojalnościowy B2B za kampanie: „Zyskuj z 6-tym Zmysłem!” i „Złoty Sezon z Nestle”, wyróżnienie w kategorii promocja sprzedaży B2C za kampanię „Wyskocz z kapci! – Zmień styl życia z Nałęczowianką” oraz w kategorii kampania zintegrowana B2C za „Launch chłodziarko-zamrażarek z technologią Supreme No Frost”.
Decyzję o nagrodzeniu Albedo Marketing podjęło jury złożone z ekspertów i przedstawicieli branży marketingowej. Organizatorami konkursu Golden Arrow są VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu.
Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji
Słuchaj podcastu NowyMarketing