Tym razem komunikacja została wzbogacona o brand heroes – drużynę królików „COŚków”: Ryśka, Zośkę, Tośkę, Stefka i Tymka. Każdy z nich jest trochę inny, każdy ma swój talent i osobowość, ale łączy je jedno: są wszędobylskie, ciekawskie, nieznośne i bardzo chętne do testowania wszystkiego, co wpadnie im w łapki. Od zabawek, przez gry, ubrania, po sprzęty. Do nauki i do zabawy.
Z badań wynika, że dzieci nie tylko uczestniczą w zakupach, ale także współdecydują, co trafia do koszyka. Dotyczy to w 90% ubrań, a w 89% artykułów szkolnych*. Dlatego naszym celem było stworzenie komunikacji atrakcyjnej nie tylko dla rodziców, ale również dla dzieci. Stąd pomysł na stworzenie brand heroes – tłumaczy Monika Skalska, Account Director w Opus B.
Zobacz również
„COŚki” są autorskim projektem zespołu Opus B. Kampania taktyczna back to school obejmie TV, OOH, online (video, social media, www, display), materiały POS.
* źródło: Deloitte, 2019
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing