Ale kino+ dla wybrednych w nowej kampanii wizerunkowej

Ale kino+, autorski kanał filmowy platformy nc+, powstał z myślą o najbardziej wymagających miłośnikach kina. Unikalną ofertę stacji promuje kampania wizerunkowa, która właśnie wystartowała i potrwa do 5 listopada. Reklamy pojawią się m.in. w telewizji, Internecie i w komunikacji miejskiej.
O autorze
1 min czytania 2014-10-09

Nietuzinkowy spot podkreślający charakter Ale kino+ pojawi się w telewizji (m.in. kanały z rodziny TVN), Internecie, sieci kin Multikino, na stacjach metra i na ekranach w autobusach. Za reżyserię i scenariusz reklamy odpowiada dział kreacji nc+, muzykę skomponował NOON – jeden z najlepszych polskich producentów hip-hopowych i elektro, który współpracował m.in. z zespołem Grammatik czy raperem Pezetem. Produkcją zajął się Warsaw Production Team. Media zaplanował ZenithOptimedia Group i dział marketingu nc+.

Ale kino+ w przewrotny sposób nawiązuje w spocie do wymagającego i wybrednego kinomana, którego symbolizuje siedzący przed telewizorem kot. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na charakterystyczne cechy Ale kino+ jako kanału dla widzów o wysmakowanych gustach. To właśnie w Ale kino+ znajdą oni zarówno nowości z największych festiwali i tytuły obsypane nagrodami („Miłość” Michaela Hanekego, „Bestie z południowych krain” Benha Zeitlina), najgłośniejsze seriale zagraniczne („Masters of Sex”, „Fargo”) jak i najważniejsze pozycje światowej klasyki („Buntownik bez powodu”, „Kto się boi Virginii Woolf?”).

Pełny program stacji, zapowiedzi wydarzeń specjalnych można znaleźć na stronie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj