Nietuzinkowy spot podkreślający charakter Ale kino+ pojawi się w telewizji (m.in. kanały z rodziny TVN), Internecie, sieci kin Multikino, na stacjach metra i na ekranach w autobusach. Za reżyserię i scenariusz reklamy odpowiada dział kreacji nc+, muzykę skomponował NOON – jeden z najlepszych polskich producentów hip-hopowych i elektro, który współpracował m.in. z zespołem Grammatik czy raperem Pezetem. Produkcją zajął się Warsaw Production Team. Media zaplanował ZenithOptimedia Group i dział marketingu nc+.
Ale kino+ w przewrotny sposób nawiązuje w spocie do wymagającego i wybrednego kinomana, którego symbolizuje siedzący przed telewizorem kot. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na charakterystyczne cechy Ale kino+ jako kanału dla widzów o wysmakowanych gustach. To właśnie w Ale kino+ znajdą oni zarówno nowości z największych festiwali i tytuły obsypane nagrodami („Miłość” Michaela Hanekego, „Bestie z południowych krain” Benha Zeitlina), najgłośniejsze seriale zagraniczne („Masters of Sex”, „Fargo”) jak i najważniejsze pozycje światowej klasyki („Buntownik bez powodu”, „Kto się boi Virginii Woolf?”).
Zobacz również
Pełny program stacji, zapowiedzi wydarzeń specjalnych można znaleźć na stronie.