Ola to omnibuska, jakiej nam potrzeba. Z jednej strony jej zadaniem jest rozwój marketingu Nieagencji, a z drugiej wsparcie nas w realizacji kreacji i contentu dla klientów. Taki zestaw zadań wynika z naszej filozofii mądrego dbania o efektywność. Dzięki temu możemy zadbać o krótkoterminowe cele naszego i klientów biznesu nie zapominając o długoterminowym horyzoncie – mówi Marcin Żukowski, członek zarządu Nieagencji.
Ola przyszła do Nieagencji z CCC, gdzie pracowała na stanowisku content managera. Współtworzyła content do większości kampanii, m.in. Sprandi – Take Care z Finnem Wolfhardem i Kylem MacLachlanem, kolaboracje Sprandi z raperami (MATA, Young Leosia) czy kampanię na Black Friday 2021. Wcześniej pracowała w Moliera 2, gdzie również zajmowała się contentem – stworzyła i prowadziła bloga modowego firmy.
Zobacz również
Wcześniejsze doświadczenia pomagają mi zrozumieć różnych odbiorców komunikacji, dostosowywać do nich treść i formę tego, co tworzę. Mam też perspektywę dużych organizacji, które są głównymi klientami Nieagencji. Jednak od początku czułam, że praca w Nieagencji będzie różniła się od moich dotychczasowych doświadczeń zawodowych. W pierwszym tygodniu pracy otrzymałam niecodzienne zadanie… bo malowanie ścian w domu interwencyjnym dla młodzieży prowadzonym przez Fundację po DRUGIE. Cieszę się, że możemy wywoływać tak pozytywny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość – mówi Ola, która w Nieagencji objęła stanowisko marketing consultant.
Swoją pracę w Nieagencji Ola rozpoczęła właśnie od realizacji kampanii rekrutacyjnej „Nazwę stanowiska wymyślisz sam_a”. Kampania oparta o znakomity insight przyniosła rekordową ilość ponad 900 zgłoszeń rekrutacyjnych. A to przecież dopiero początek.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]