Sprawdź pozostałe odcinki podcastu z cyklu „PR na backstage’u”.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Gośćmi kolejnego odcinka podcastu PR na backstage’u jest początkujący raper Allan Krupa (Enso) oraz raper i producent muzyczny Michał Buczek (Nerwus). Allan i Michał nawiązali ze sobą współpracę i wydali razem singiel Dżentelmen, ale to dopiero początek efektów ich kolaboracji.
Emilia i Dagmara rozmawiają z bohaterami o hejcie, z którym Allan (jako syn znanej diwy Edyty Górniak) boryka się od dziecka. Zgoła inne doświadczenie ma Michał. Raperzy opowiadają nam, jak sobie z nim radzą, jaką rolę odgrywa w ich życiu rap i co sądzą o tej branży muzycznej. Zdradzają też, kim według nich jest współczesny dżentelmen i czy planują wspólny singiel z Edytą Górniak.
Myśląc o swoim wizerunku stawiają przede wszystkim na autentyczność.
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
– W naszym środowisku nie jest wymogiem by być cały czas autentycznym, ale gdy się takim jest, łatwiej jest być sobą, bo odbiorcy idą za osobowością, a rapować może każdy – zaznacza Michał Nerwus Buczek.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Trzeba być w tym bardzo dobrym, aby odbiorcy uwierzyli w historię, która się nie wydarzyła – dodaje Allan Enso Krupa.
Zapraszamy do odsłuchu i komentowania rozmowy na Instagramie: @prnabackstageu.