Klienci Allegro zdążyli się już przyzwyczaić, że platforma informuje o przewidywanym terminie dostawy. W piątek 22 grudnia na Allegro będzie dostępnych kilkadziesiąt milionów ofert ze specjalnym oznaczeniem „dostawa w sobotę“.
– To ogromne wyzwanie logistyczne, ale wiemy, że klienci tego od nas oczekują. Kupujący ufają Allegro, a my – dzięki usłudze Allegro One Kurier oraz dobrej współpracy z InPost – możemy pomóc wszystkim tym, którzy w ostatnim momencie, tuż przed świętami, chcą kupić prezenty swoim bliskim – komentuje Jakub Kłoczewiak, Chief Operating Officer w Allegro.
Zobacz również
Przewidywany czas dostawy to efekt świetnej logistyki we współpracy z partnerami, ale też przykład coraz lepszego wykorzystania algorytmów w Allegro. Biorą one pod uwagę wiele zmiennych, w tym m.in. obliczany dzięki AI czas, w jakim sprzedający nada przesyłkę, dystans dzielący sklep od klienta, jak i wiele innych czynników, które historycznie miały wpływ na czas dostawy od poszczególnych sprzedających. To sprawdzony model analityczny, dzięki któremu rok temu 99,8 proc. zamówień zostało zgodnie z przewidywaniem dostarczonych przed świętami. W tym roku, dzięki rozwijaniu własnej sieci logistycznej oraz udoskonalaniu modeli analitycznych na platformie, Allegro może zapewnić klientom jeszcze lepsze doświadczenie.
Źródło oraz grafika główna: inf. prasowa
PS Allegro wprowadza zmiany w ocenianiu opinii produktowych
Wystawianie fałszywych pozytywnych opinii na temat danego produktu to, można powiedzieć, internetowa codzienność. Allegro postanowiło to zmienić. Opinie będą mogli wystawiać jedynie klienci, którzy faktycznie dokonali zakupu.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
PS2 Allegro ze skargą za Świętego Mikołaja
Do Świąt Bożego Narodzenia pozostało jeszcze trochę czasu, ale wydaje się, że tym razem to Allegro rozpoczęło oficjalne odliczanie do jednego z najpiękniejszych momentów każdego roku. Szkoda tylko, że przypłaciło za te działania skargą złożoną przez jednego z konsumentów do Komisji Etyki Reklamy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing