Klienci Allegro zdążyli się już przyzwyczaić, że platforma informuje o przewidywanym terminie dostawy. W piątek 22 grudnia na Allegro będzie dostępnych kilkadziesiąt milionów ofert ze specjalnym oznaczeniem „dostawa w sobotę“.
– To ogromne wyzwanie logistyczne, ale wiemy, że klienci tego od nas oczekują. Kupujący ufają Allegro, a my – dzięki usłudze Allegro One Kurier oraz dobrej współpracy z InPost – możemy pomóc wszystkim tym, którzy w ostatnim momencie, tuż przed świętami, chcą kupić prezenty swoim bliskim – komentuje Jakub Kłoczewiak, Chief Operating Officer w Allegro.
Zobacz również
Przewidywany czas dostawy to efekt świetnej logistyki we współpracy z partnerami, ale też przykład coraz lepszego wykorzystania algorytmów w Allegro. Biorą one pod uwagę wiele zmiennych, w tym m.in. obliczany dzięki AI czas, w jakim sprzedający nada przesyłkę, dystans dzielący sklep od klienta, jak i wiele innych czynników, które historycznie miały wpływ na czas dostawy od poszczególnych sprzedających. To sprawdzony model analityczny, dzięki któremu rok temu 99,8 proc. zamówień zostało zgodnie z przewidywaniem dostarczonych przed świętami. W tym roku, dzięki rozwijaniu własnej sieci logistycznej oraz udoskonalaniu modeli analitycznych na platformie, Allegro może zapewnić klientom jeszcze lepsze doświadczenie.
Źródło oraz grafika główna: inf. prasowa
PS Allegro wprowadza zmiany w ocenianiu opinii produktowych
Wystawianie fałszywych pozytywnych opinii na temat danego produktu to, można powiedzieć, internetowa codzienność. Allegro postanowiło to zmienić. Opinie będą mogli wystawiać jedynie klienci, którzy faktycznie dokonali zakupu.
W marketingu zawsze wygrywa drużyna. Dlaczego Studio PLAC zmienia się w PLAC360?
PS2 Allegro ze skargą za Świętego Mikołaja
Do Świąt Bożego Narodzenia pozostało jeszcze trochę czasu, ale wydaje się, że tym razem to Allegro rozpoczęło oficjalne odliczanie do jednego z najpiękniejszych momentów każdego roku. Szkoda tylko, że przypłaciło za te działania skargą złożoną przez jednego z konsumentów do Komisji Etyki Reklamy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing