Allegro pomaga znaleźć to, co w życiu najważniejsze w poruszającej kampanii świątecznej

Tegoroczny świąteczny spot Allegro zatytułowany „Album” przedstawia rodzinną historię, w której wspomnienie przeszłości jest inspiracją do działania w teraźniejszości. W swoim głębszym znaczeniu film odzwierciedla współczesny świat, w którym nie zawsze rozumiemy drugą osobę, nawet członka rodziny.
O autorze
1 min czytania 2019-11-20

Od ukazania się poruszającego filmu o Dziadku w grudniu 2016 roku wielu Polaków co roku czeka na emocjonalne świąteczne wideo od Allegro. Tym razem marka opowiada kolejną wzruszającą historię o ważnych rzeczach: rodzinie, marzeniach i wspólnych doświadczeniach oraz o tym, jak technologia czasami utrudnia, a niekiedy też ułatwia komunikację międzypokoleniową.

Tegoroczny świąteczny spot Allegro zatytułowany „Album” został stworzony w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Znajdź to, co najważniejsze teraz”, przygotowanej dla marki przez agencję Ogilvy.

– Allegro jest ulubionym miejscem zakupów Polaków od dwudziestu lat. To dla nas wielkie wyróżnienie, ale także odpowiedzialność, ponieważ jesteśmy częścią życia milionów klientów, korzystających z naszej platformy na co dzień. Jesteśmy platformą, na której klienci mogą znaleźć wszystko, czego szukają podczas codziennych zakupów. W naszej komunikacji staramy się podkreślać to, co jest naprawdę ważne w życiu: miłość, ciepło, dobroć i zrozumienie. W naszych filmach, podobnie jak w życiu codziennym, Allegro pozwala łatwo znaleźć to, co najważniejsze w konkretnym momencie. To kolejny nasz film, który wychodzi poza proste skojarzenia związane z zakupami. Mówimy o tym, co naprawdę się liczy dla nas wszystkich – mówi Adam Szałamacha, brand manager w Allegro.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Scenariusz przygotowała agencja Ogilvy, Moon Films odpowiada za proces produkcji, Televisor za postprodukcję, Juice za montaż dźwięku, a muzykę skomponował Volodymyr Antoniv z MIRYA – Handcrafted Soundtracks.

Kampania składa się z trzech elementów: zwiastuna, części wizerunkowej i produktowej. Będzie emitowana w telewizji, w Internecie i mediach społecznościowych od 20 listopada do 24 grudnia. Klienci będą mogli ją obejrzeć zarówno podczas nadchodzącego festiwalu promocji Black Week na Allegro, jak i podczas świątecznych zakupów. Film świąteczny będzie można  oglądać w telewizji, serwisach VOD, mediach społecznościowych i we własnych mediach Allegro.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Tutaj zobaczycie więcej tegorocznych kampanii świątecznych.