Od ukazania się poruszającego filmu o Dziadku w grudniu 2016 roku wielu Polaków co roku czeka na emocjonalne świąteczne wideo od Allegro. Tym razem marka opowiada kolejną wzruszającą historię o ważnych rzeczach: rodzinie, marzeniach i wspólnych doświadczeniach oraz o tym, jak technologia czasami utrudnia, a niekiedy też ułatwia komunikację międzypokoleniową.
Zobacz również
Tegoroczny świąteczny spot Allegro zatytułowany „Album” został stworzony w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Znajdź to, co najważniejsze teraz”, przygotowanej dla marki przez agencję Ogilvy.
– Allegro jest ulubionym miejscem zakupów Polaków od dwudziestu lat. To dla nas wielkie wyróżnienie, ale także odpowiedzialność, ponieważ jesteśmy częścią życia milionów klientów, korzystających z naszej platformy na co dzień. Jesteśmy platformą, na której klienci mogą znaleźć wszystko, czego szukają podczas codziennych zakupów. W naszej komunikacji staramy się podkreślać to, co jest naprawdę ważne w życiu: miłość, ciepło, dobroć i zrozumienie. W naszych filmach, podobnie jak w życiu codziennym, Allegro pozwala łatwo znaleźć to, co najważniejsze w konkretnym momencie. To kolejny nasz film, który wychodzi poza proste skojarzenia związane z zakupami. Mówimy o tym, co naprawdę się liczy dla nas wszystkich – mówi Adam Szałamacha, brand manager w Allegro.
Scenariusz przygotowała agencja Ogilvy, Moon Films odpowiada za proces produkcji, Televisor za postprodukcję, Juice za montaż dźwięku, a muzykę skomponował Volodymyr Antoniv z MIRYA – Handcrafted Soundtracks.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Kampania składa się z trzech elementów: zwiastuna, części wizerunkowej i produktowej. Będzie emitowana w telewizji, w Internecie i mediach społecznościowych od 20 listopada do 24 grudnia. Klienci będą mogli ją obejrzeć zarówno podczas nadchodzącego festiwalu promocji Black Week na Allegro, jak i podczas świątecznych zakupów. Film świąteczny będzie można oglądać w telewizji, serwisach VOD, mediach społecznościowych i we własnych mediach Allegro.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Tutaj zobaczycie więcej tegorocznych kampanii świątecznych.