Alma testuje split screen na Discovery

Na kanałach z rodziny Discovery – TLC, ID oraz Discovery Life – trwa unikatowa w skali kraju kampania Delikatesów Alma. Wyjątkowość działań związana jest z nowatorską formułą formatów reklamowych jaką jest split screen emitowany w czasie trwania programów.
O autorze
1 min czytania 2015-03-31

Narzędzie to – stosowane do tej pory jedynie na rynku niemieckim – wyróżnia niespotykana wśród reklam perswazyjność przekazu. Format ten to idealna propozycja dla kampanii z sektora FMCG oraz szeroko pojętych usług.

„Bardzo chętnie wykorzystujemy nowatorskie rozwiązania w celu dotarcia z ofertą konsumencką Delikatesów Alma do jak najszerszego grona Klientów. Z entuzjazmem włączyliśmy działania w Discovery do szerokiego wachlarza aktywności reklamowych w bardzo ważnym okresie przedświątecznym. Jest to czas kiedy podejmowane są wytężone działania marketingowe. Prowadzimy między innymi mocną kampanię reklamową w stacjach radiowych, gdzie co tydzień od środy do niedzieli pojawiają się spoty promujące nowe produkty. Wspieramy ją publikacjami reklam w prasie ogólnopolskiej, a także działaniami promocyjnymi na terenie sklepów i w social mediach. Zależy nam na każdym Kliencie i chcemy aby czuli się w Delikatesach Alma wyjątkowo” – mówi Magdalena Grabowska Dyrektor Marketingu i PR Alma Market S.A.

Kampania Delikatesów Alma na kanałach Discovery będzie trwała do 3 kwietnia. W jej czasie promowane będzie w sumie 9 produktów z aktualnych w danym okresie ofert specjalnych sieci. Prowadzone działania wykorzystują największy atut split screen jakim jest możliwość osadzenia produktów lub usług bezpośrednio w kontekście wybranego programu.

„To pierwsza kampania jaką Discovery Media ma przyjemność realizować dla delikatesów Alma. Split screen to idealny format dla kategorii retail, bo daje możliwości niespotykane dotąd w Polsce w zakresie dotarcia do grupy celowej z produktem lub usługą. Jesteśmy w stanie dokładnie określić kto ogląda dany kanał w danym czasie oraz – co absolutnie wyjątkowe – powiązać przekaz z emitowaną treścią” – powiedział Jacek Szymczyk, Ad Sales Director Central Europe w Discovery Networks CEEMEA.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Split screen ad to reklama w formie belki / bannera zajmującej około ¼ ekranu. Wyróżnić można dwie wersje split screen ad – pionową i poziomą. Format oznaczony jest jako „REKLAMA” i może zawierać treści komercyjne odpowiadające reklamie w breaku. Ze względu na emisję podczas programu, format ten ukazuje się bez dźwięku.

Przykład split screen w kampanii Alma Market SA:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji nt. Discovery Media na stronie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się