– Bohaterki akcji „Almette – Kobiety NAJ” to kobiety, które udowodniły, że determinacja i dążenie do celu pozwalają przełamywać stereotypy. To zaś dało im moc, by nie tylko spełniać marzenia, ale i pomagać tym, którzy czekają na pomocną dłoń. I one ją podają! Bohaterką pierwszego odcinka była Monika Pyrek, jedna z najlepszych polskich lekkoatletek w historii, która założyła fundację, zajmującą się upowszechnianiem sportu wśród dzieci oraz pomaganiem w budowaniu kariery sportowej najbardziej utalentowanej młodzieży. Drugi odcinek poświęcony został zaś kobiecie walczącej o poprawę warunków pracy kierowców ciężarówek w całej Europie – Iwonie Blecharczyk. Serdecznie zapraszamy do poznania jej historii na kanałach „Kobiet NAJ” i śledzenia całej akcji w Internecie i mediach społecznościowych – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.
Podążają NAJlepszą drogą – jak Iwona Blecharczyk
Iwona Blecharczyk swoje zawodowe życie spędza za kierownicą wielkiego, 67-metrowego trucka. 11 lat temu porzuciła pracę nauczycielki języka angielskiego i postanowiła podążać własną, NAJlepszą drogą. Dla Iwony praca kierowcy, dalekie trasy i transportowe wyzwania okazały się startem do rozwoju. Jeżdżąc po świecie obserwuje jak żyją inni ludzie, dociera do niezwykłych miejsc, a długie godziny za kierownicą poświęca na szkolenie się i planowanie działań na rzecz tych, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji. To właśnie ona walczy w Parlamencie Europejskim o prawa i poprawę warunków pracy kierowców w Europie! Jej życie w trasie mogą śledzić wszyscy, oglądając vlogi na Facebooku i Instagramie. Jest również twórczynią samochodowego kanału na YouTube „Trucking Girl”. I choć to trudne, w trasie dba o zdrowe jedzenie i dobrą formę, a w podróży często… towarzyszy jej Almette.
Zobacz również
Zdjęcia, przepisy oraz historię Iwony Blecharczyk można przeczytać/obejrzeć na www Almette: Kobiety naj – odc. 2 – Iwona Blecharczyk – Almette a następny odcinek i kolejna Kobieta NAJ już niedługo!
PS Efektywne i innowacyjne formaty reklamowe w kampaniach marek Hochland i Almette
Coraz więcej reklamodawców decyduje się wprowadzić do działań digitalowych innowacyjne formaty reklamowe w celu lepszego dotarcia do klienta. Do grona takich marek należą Hochland i Almette, które prowadzą kampanie z użyciem efektywnych rozwiązań TV Sync i In-Image Ads.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell