Hochland Polska działa na polskim rynku od 25 lat i jest liderem w kategorii serów. Firma prowadzi szeroko zakrojone działania reklamowe, wykorzystując w tym celu wiele różnych kanałów komunikacji, jak outdoor, telewizja, media społecznościowe, czy digital. To właśnie na ten ostatni obszar Hochland i Almette stawiają coraz mocniej, jednocześnie poszukując innowacyjnych rozwiązań reklamowych, które mogłyby wdrożyć w celu zwiększenia efektywności działań. Dlatego też na początku br. firma podjęła decyzję o przetestowaniu rozwiązań oferowanych przez spółki adtechowe Hybrid.ai i VOX. Innowacyjne formaty reklamowe TV Sync i VOX zostały zarekomendowane przez agencję mediową Value Media, odpowiedzialną za prowadzenie kampanii dla marek należących do Hochland.
Value Media jest jedną z największych, niezależnych agencji mediowych w Polsce, należącą do grupy komunikacyjnej Group One. Spółka z sukcesami realizuje zróżnicowane kampanie dla klientów z wielu branż, wykorzystując w tym celu również niestandardowe i innowacyjne rozwiązania. Stale poszukując nowych możliwości zwiększenia efektywności prowadzonych działań reklamowych dla swoich klientów, Value Media zarekomendowało markom Hochland oraz Almette niestandardowe rozwiązania Hybrid.ai i VOX. Wybór tych dostawców był podyktowany wysokim poziomem dostarczanych przez nich formatów oraz ugruntowaną pozycją rynkową wiarygodnego partnera biznesowego.
Zobacz również
– Rekomendujemy rozwiązania TV Sync i In-Image Ads, ponieważ są to formaty z ogromnym potencjałem i w pełni dopasowane do oczekiwań reklamodawców – z jednej strony atrakcyjne i angażujące odbiorców, a z drugiej efektywne. Dlatego też, chcąc sprostać wyzwaniom rynkowym, planujemy je wykorzystywać także w przyszłych kampaniach – mówi Iga Wachowicz, New Business & Communication Director, Value Media.
Wspomniane rozwiązania TV Sync i In-Image Ads należą do nowoczesnych formatów kierowanych do szerokiego grona reklamodawców. Opracowane zostały przez spółki Hybrid.ai i VOX, wchodzące w skład grupy Hybrid. Format TV Sync polega na zsynchronizowaniu reklam wyświetlanych w internecie z tymi emitowanymi w telewizji. Wyświetlane kreacje mogą być duplikacją przekazu reklamowego z TV lub jego dopełnieniem. Format ten pozwala dotrzeć do konsumenta z komunikatem jednocześnie na różnych poziomach i zwiększyć jego zaangażowanie, szczególnie w przypadku, gdy ten ucieka od bloku reklamowego w TV.
Z kolei In-Image Ads umożliwia wyświetlanie kreacji reklamowych na zdjęciach w artykułach i treściach redakcyjnych wydawców. Dzięki zastosowaniu technologii computer vision i sztucznej inteligencji, zdjęcia i każdy element, który się na nich znajduje, są dokładnie analizowane przez algorytm, co pozwala na kontekstowe targetowanie reklam.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Nasze autorskie formaty TV Sync i In-Image Ads pozwalają prowadzić w pełni zautomatyzowane kampanie, które cechują się znacznie lepszymi CTR-ami niż w przypadku tradycyjnych kampanii display, a także zapewniają 100% viewability i 100% brand safety. Bardzo dobrze sprawdzają się w praktycznie każdej kategorii, angażując odbiorców i zwiększając efektywność prowadzonych działań digitalowych – mówi Przemysław Symonides, Business Development Director, hybrid.ai.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Po satysfakcjonujących wynikach przeprowadzonych testów Hochland we współpracy z Value Media zdecydował się szerzej wprowadzić oba rozwiązania do swoich działań reklamowych. Pierwsze kampanie wystartowały w lutym br. i od tamtego czasu z powodzeniem zrealizowano ich już kilka, w tym dla marek Almette i Hochland.
– Zastosowanie w kampaniach formatów TV Sync i In-Image Ads pozwoliło nam osiągnąć niezwykle zadowalające wyniki. Są to formaty, które zdecydowanie przykuły naszą uwagę, a ze względu na ich wysoką efektywność, wdrożymy je w naszej strategii na przyszły rok i będziemy wykorzystać w kolejnych naszych działaniach digitalowych – mówi Rafał Masiak, Dyrektor Marketingu w Hochland Polska.
Hybrid.ai i VOX są spółkami, które stale kładą nacisk na usprawnianie i dostarczanie reklamodawcom jak najlepiej dopracowanych rozwiązań. – Cieszymy się, że nasze autorskie formaty, spotkały się ze sporym i pozytywnym zainteresowaniem ze strony tak dużych reklamodawców jak Hochland. W przyszłym roku planujemy dołączyć do naszej oferty kilka nowych rozwiązań, które również będziemy sukcesywnie wdrażać w działaniach prowadzonych z domami mediowymi – mówi Adam Iwiński, CEO VOX i Hybrid.ai Poland.
Artykuł powstał we współpracy z Hybrid.ai i VOX.