Amnesty International Polska zachęca: odbierz (żółty) telefon i posłuchaj historii o łamaniu praw człowieka

Amnesty International Polska zachęca: odbierz (żółty) telefon i posłuchaj historii o łamaniu praw człowieka
Jeden telefon może zmienić życie. A na pewno świadomość, o czym przekonuje Amnesty International. Na Bulwarach nad Wisłą stanęła żółta budka telefoniczna, w której telefon dzwoni non stop. Wystarczy podnieść słuchawkę, aby poznać historie o łamaniu praw człowieka m.in. w Palestynie, Iranie i na Białorusi.
O autorze
1 min czytania 2024-08-12

„Dajemy głos tym, których nie słychać” – przekonują członkowie Amnesty International. W związku z akcją mającą uświadamiać przechodniów na warszawskich Bulwarach nad Wisłą w temacie łamania praw człowieka.

Telefon zamontowany w widocznej z daleka, żółtej budce, dzwoni non stop. Odbierając go, przechodnie dają sobie szansę za wysłuchanie historii więźniów politycznych i ofiar łamania praw człowieka na całym świecie. Wśród nagrań jest m.in. opowieść o życiu osób starszych na Ukrainie (projekt „Życie w zapomnieniu”), historia Menahel al-Otaibi, która przed aresztowaniem w Arabii Saudyjskiej była instruktorką fitness, a media społecznościowe wykorzystywała do walki o prawa kobiet („Historia nie dała jej wyboru”), czy Marii Kalesnikawej, walczącej z białoruskim reżimem, a obecnie odciętej od świata w tamtejszym więzieniu („Miłość jest silniejsza niż strach”).

Jeśli nie możesz przyjechać do stolicy, wystarczy, że odwiedzisz stronę internetową Amnesty International i odsłuchasz opublikowane na niej nagrania.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: Facebook, www.amnesty.org

PS Amnesty International walczy z problemem sanitarnym w RPA. Powstała reklama, w której wykorzystano tusz z ludzkich odchodów

„Czytanie tego powinno wywołać u ciebie mdłości” – takie hasło pojawiło się w reklamie umieszczonej w jednym z wydań „Sunday Times”. Akcja stanowi część kampanii prowadzonej przez Amnesty International South Africa oraz Joe Public, którzy domagają się wyeliminowania dołów klozetowych w szkołach w Republice Południowej Afryki do końca 2024 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się