Wojciech Kotala to prawdziwy weteran marketingu. W agencji Ancymony działa już od prawie 16 lat i od ponad 10 pełni w niej funkcję CEO. Z kolei Roksana Wantulok – dyrektorka artystyczna Ancymonów – działa w branży nieco ponad 4 lata. Zarówno Wojtek, jak i Roksana prezentują zupełnie inną generację marketerów i dostrzegają w reklamie nieco odmienne aspekty.
Zobacz również
– Zastanawiałem się ostatnio, jak to będzie z byciem dalej agencją 360°, bo rynek cały czas się zmienia i to jest wyzwanie. Ilość usług czy touchpointów w marketingu rośnie geometrycznie. Agencje zaczynają już mówić o sobie, że oferują marketing 720°, ale trzeba przyznać – jest coraz trudniej. I nawet, jeśli w agencji pracuje 60, 70 czy 100 osób, to trudno, aby cały zespół znał się na wszystkim. Uważam, że odpowiedzią będzie geek economy, które jest często krytykowane, ale wszystko zależy od tego, jaki masz etos pracy – mówi Wojciech Kotala, CEO Ancymonów.
O tym, jak zmieniał się marketing i praca w agencjach oraz jak nowy narybek dociera się z weteranami rozmawiamy w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast. Sprawdź koniecznie.
Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:
- Czy nieograniczony wzrost jest możliwy do pogodzenia z zadbaniem o naszą planetę? Według postwzrościstów – nie. Czym jest postwzrost, czy oznaczałby koniec prywatnego biznesu i marketingu? Pytamy dr. Macieja Grodzickiego w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast;
- Automatyzacja procesów biznesowych i marketingowych jest niezwykle efektywna. Nadal jednak nie każdy zdaje sobie z tego sprawę. Dowiedz się jak w praktyce działa marketing automation i co może Ci zaoferować;
- Grzegorz Turniak to członek zarządu GrupaYAK, członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców i BNI. A także – ekspert od networkingu i employee advocacy. Grzegorz wskazuje nam, jak networking przekłada się na marketing i procesy biznesowe.
Ten odcinek powstał we współpracy z agencją Ancymony.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing