Żywa legenda włoskiej piłki i triumfator Mistrzostw Świata FIFA 2006, Andrea Pirlo, nie zamierza jednak zawiesić korków na kołku. Wspólnie z McDonald’s® McDelivery® oraz Uber Eats, Pirlo szuka dla siebie alternatywnej jedenastki, której będzie kibicował tego lata.
Dla Andrei Pirlo to pierwszy od 16 lat mundial, który – zamiast na boisku – spędzi przed telewizorem. Na rosyjskie boiska nie wybiegną bowiem piłkarze z Włoch. Italia pożegnała się z występami na rosyjskich boiskach już w fazie eliminacyjnej do mundialu. McDelivery wspólnie z Uber Eats chce jednak pomóc Pirlo znaleźć alternatywną drużynę, której będzie kibicował.
Zobacz również
Do tych starań obie firmy zaangażowały osiem ikon światowego futbolu. W gwiazdorskim składzie znaleźli się m.in. Cafu (Brazylia), Marcel Desailly (Francja), Luis Hernandez i Jared Borgetti (obaj z Meksyku), Harry Kewell (Australia), Rui Patricio (Portugalia), Mashahiro Fukuda (Japonia) oraz Alexandre Guimarães (Kostaryka).
Każda z piłkarskich ikon starała się zachęcić Pirlo do kibicowania konkretnej drużynie. Całą akcję szukania drużyny dla Pirlo można śledzić pod hashtagiem #TeamForPirlo.
Hashtag #TeamForPirlo wziął się z dość niezręcznej sytuacji. Podczas wywiadu z włoskim piłkarzem, jeden z reporterów nieuważnie zadał pytanie o to, czy Pirlo nie może już doczekać się momentu, w którym wybiegnie na boisko podczas Mundialu w Rosji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Pierwszy raz odkąd pamiętam, nie czułem ekscytacji na myśl o zbliżających się Mistrzostwach Świata FIFA. Myślałem sobie: “Nie ma Italii, nie ma imprezy”, ale przede mną przecież nadal całe lato przepełnione futbolowymi zmaganiami, którymi mogę cieszyć oko jako kibic w domu, dzięki McDonald’s McDelivery z Uber Eats – mówi Andrea Pirlo – Włoch zabraknie na tym turnieju, więc potrzebuję znaleźć dla siebie drużynę, której będę mógł kibicować. Mam nadzieję, że spotkania z najbardziej szanowanymi piłkarzami w historii pomogą mi w podjęciu tej decyzji – dodaje Pirlo.
Słuchaj podcastu NowyMarketing