Andrzej Descours obejmie stanowisko Dyrektora Komunikacji Marketingowej Grupy Radiowej TIME

Andrzej Descours obejmie stanowisko Dyrektora Komunikacji Marketingowej Grupy Radiowej TIME
Od czerwca 2025 roku Andrzej Descours obejmie nowo utworzone stanowisko Dyrektora Komunikacji Marketingowej Grupy Radiowej TIME, w skład której wchodzą wszystkie rozgłośnie Grupy ZPR Media: Radio ESKA, ESKA2, Eska ROCK, Radio VOX FM i Radio Plus.
O autorze
1 min czytania 2025-05-23

Andrzej Descours związany jest z Grupą Radiową TIME od 2010 roku, kiedy został Brand Managerem Radia ESKA. Później objął to samo stanowisko w pozostałych stacjach spod brandu ESKA: ESKA2 i Eska ROCK i odpowiadał za tworzenie strategii marketingowej i jej realizację dla tych trzech marek.

W wyniku jego awansu nie zmieni się struktura ani skład w działach promocji poszczególnych stacji – na swoim stanowisku pozostaje Agnieszka Piosik, Dyrektor Promocji Radia VOX FM i Radia Plus oraz wszyscy specjaliści ds. promocji pracujący dla konkretnych brandów radiowych, którzy teraz będą raportować do Andrzej Descoursa.

– Utworzenie nowego stanowiska pozwoli nam na przygotowanie i realizację spójnej strategii dla wszystkich pięciu marek radiowych funkcjonujących w ramach Grupy ZPR Media z uwzględnieniem ich indywidualnych formatów. Usprawni to również komunikację wewnątrz grupy w zakresie marketingu i promocji i pozwoli nam sprawniej szukać synergii pomiędzy różnymi brandami. Andrzej z sukcesami od 15 lat kreuje wizerunek stacji nadających pod brandem ESKA i był naturalnym kandydatem na to stanowisko – mówi Ewa Rosiewicz, prezes Radia ESKA SA i dyrektor generalna Grupy Radiowej TIME.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj