Andrzej Descours związany jest z Grupą Radiową TIME od 2010 roku, kiedy został Brand Managerem Radia ESKA. Później objął to samo stanowisko w pozostałych stacjach spod brandu ESKA: ESKA2 i Eska ROCK i odpowiadał za tworzenie strategii marketingowej i jej realizację dla tych trzech marek.
W wyniku jego awansu nie zmieni się struktura ani skład w działach promocji poszczególnych stacji – na swoim stanowisku pozostaje Agnieszka Piosik, Dyrektor Promocji Radia VOX FM i Radia Plus oraz wszyscy specjaliści ds. promocji pracujący dla konkretnych brandów radiowych, którzy teraz będą raportować do Andrzej Descoursa.
Zobacz również
– Utworzenie nowego stanowiska pozwoli nam na przygotowanie i realizację spójnej strategii dla wszystkich pięciu marek radiowych funkcjonujących w ramach Grupy ZPR Media z uwzględnieniem ich indywidualnych formatów. Usprawni to również komunikację wewnątrz grupy w zakresie marketingu i promocji i pozwoli nam sprawniej szukać synergii pomiędzy różnymi brandami. Andrzej z sukcesami od 15 lat kreuje wizerunek stacji nadających pod brandem ESKA i był naturalnym kandydatem na to stanowisko – mówi Ewa Rosiewicz, prezes Radia ESKA SA i dyrektor generalna Grupy Radiowej TIME.