TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ania Starmach w kampanii Cukru Królewskiego „Słodsze niż słowa”

Anna Starmach, popularna jurorka kulinarna, wzięła udział w akcji promocyjnej marki Cukier Królewski. W ramach współpracy powstał cykl filmów, w których Anna uczy, jak przygotować desery na wyjątkowe okazje i poprzez nie okazywać uczucia najbliższym.
O autorze
1 min czytania 2017-05-29

„Słodsze niż słowa” to seria filmów stworzonych przez markę Cukier Królewski razem z Anią Starmach. W ramach projektu influencer marketingowego, raz w miesiącu na oficjalnym kanale marki „Życie jest słodkie” (www.facebook.com/ZycieJestSlodkie) publikowane będą filmy, w których ambasadorka krok po kroku uczy widzów, jak przygotować poczęstunki, które od lat wywołują uśmiech na twarzy jej bliskich.

W premierowym odcinku cyklu, Ania Starmach opowiada o tym, jak przygotować tort bezowy z okazji Dnia Matki. Nie jest to jednak wyłącznie film z przepisem, Anna Starmach prezentuje w nim, jak zrobić tort, który jest ulubionym deserem jej mamy.

Odkąd pamiętam jest zawsze przygotowywana na Dzień Matki. Początkowo przygotowywałam ją z mamą, ale już od wielu lat to ja przygotowuję ją dla mojej mamy. Ona twierdzi, że taka beza z truskawkami, malinami i kremem, jest lepsza od jakiegokolwiek prezentu – komentuje Anna Starmach.

Film wpisuje się w długofalową kampanię marki pod hasłem „Słodkie gesty”. Za koordynację współpracy z ambasadorem oraz nadzór nad produkcją filmów odpowiada agencja Havas PR.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj