Anita odpowiedzialna będzie również za realizacje projektów z obszaru service design, czyli przemyślanego budowania usług i procesów biznesowych w oparciu o kompleksowe zrozumienie problemów i potrzeb konsumentów. Jak sama zauważa, w pracy nad markami działa w sposób ustrukturyzowany i poukładany, odważnie i kreatywnie wychodzi poza schematy. – Uważnie słucham innych, analizuję wszystkie elementy składowe dążąc do jednoznacznego zdiagnozowania problemu, który chce rozwiązać. W pracy strategicznej bazuję na wypracowanym warsztacie, wieloletnim branżowym doświadczeniu oraz kompleksowej wiedzy o specyfice działań marketingowych i jego narzędziach. Niezmiennie, od wielu lat, fascynują mnie mechanizmy, które rządzą postępowaniem konsumentów. Wyzwaniem, którego realizacji zawsze z entuzjazmem się podejmuje jest poszukiwanie i rekomendowanie klientom efektywnych, efektownych i nieoczywistych kanałów komunikacji z grupą docelową – dodaje specjalistka.
Anita Zaremska-Trzaska działa w branży marketingowej od ponad 20 lat. Jej zawodowe portfolio obejmuje dziesiątki zrealizowanych projektów z zakresu budowy strategii marki, rebrandingu, realizacji kampanii wizerunkowych i aktywizujących sprzedaż, z wykorzystaniem zarówno narzędzi ATL, BTL, jak i digital marketingu. Jej bogate doświadczenie obejmuje także marketing usług (bankowych, edukacyjnych i rozrywkowych). Anita pracowała m.in. dla takich marek, jak Helios, Spółdzielcza Grupa Bankowa, TEB Edukacja czy dla wydawnictwa Forum Media Polska. Jest absolwentką kierunku Zarządzanie i Marketing Uniwersytetu Gdańskiego oraz Studium Doktoranckiego w katedrze Strategii Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jest także wykładowczynią akademicką na studiach podyplomowych WSB oraz trenerką prowadzącą szkolenia z obszaru organizacji działań marketingowych w firmie.