Anna Adrian kieruje działaniami z zakresu komunikacji marketingowej i PR marki FIBARO – producenta rozwiązań i systemu inteligentnego domu – obecnej na ponad stu rynkach świata. W swoim portfolio posiada sukcesy takich firm i marek jak Allegro, BZWBK, INEA oraz nagrody, m.in. Effie Awards, Złote Spinacze czy Dyrektor Marketingu Roku.
– „Połowa pieniędzy wydanych na reklamę jest wyrzucana w błoto, tylko nie wiemy, która połowa”. Ten konkurs to idealna okazja, by się tego dowiedzieć, pokazać, które działania były skuteczne, a więc okazały się słuszną inwestycją. To niezwykle istotna wiedza z punktu widzenia każdej firmy przeznaczającej środki na promocję. Z perspektywy lat widzę, że nie można pozwolić sobie na zachowawczość. W marketingu kołem napędowym są emocje. Marketingowcy muszą więc mieć odwagę, aby realizować projekty, które łamią schematy i angażują odbiorców. Cieszę się, że mogę nie tylko wykorzystać lata doświadczeń do intensywnego wspierania FIBARO, ale także wspomóc całą branżę marketingu poprzez wskazanie najskuteczniejszych kampanii i rozwiązań marketingowych zgłoszonych do 20, jubileuszowej, edycji konkursu Effie Awards – mówi Anna Adrian, dyrektor marketingu i PR FIBARO.
Zobacz również
Pod kierownictwem Anny Adrian FIBARO przeprowadziło m.in. nagrodzony Brązowym Spinaczem 2018 projekt badawczy, który dowiódł, że posiadacze systemu inteligentnego domu doświadczają znacznie niższego poziomu stresu związanego z bezpieczeństwem domu. Obecnie FIBARO stoi przed wyzwaniem zmieniającej się świadomości konsumentów. Lata pracy nad wizerunkiem marki i branży pozwoliły otworzyć kolejny etap: smart home przestaje być postrzegany jako zbiór gadżetów, a w oczach coraz szerszej grupy odbiorców staje się niezbędnym elementem przestrzeni życiowej zarówno w Polsce, jak i na świecie.
PS
„Marketingowcy, którzy nie są odporni na negatywne opinie bardzo łatwo kierują się w przepaść bezpiecznych rozwiązań i robią reklamy, które choć nie mają negatywnego odbioru, nie wzbudzają też pozytywnych emocji” – z Marketingową 11 zmierzyła się Anna Adrian, dyrektor marketingu i PR FIBARO.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing